  • 31. Data: 2011-03-11 11:41:05
    Temat: Re: transmiter fm
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 10 Mar 2011 17:01:53 +0100, Bartosz 'Seco' Suchecki wrote:
    >Brat używa czegoś takiego, kupione za jakieś 40 zł w sklepie komputerowym.
    >http://allegro.pl/transmiter-fm-pilot-full-opcja-ka
    rta-2gb-2010-fv-i1452757774.html
    >Ale tutaj musisz znać kolejność piosenek, wyświetlają sie tylko numerki.

    Uzywam podobnie wygladajacego, i generalnie jestem dosc zadowolony.
    Glowny problem ze podobnie wygladajacych jest chyba wiecej rodzajow, i
    nie wiadomo co sie kupuje.

    Moj ma troche za slaby nadajnik, no i jest klopot, szczegolnie w
    trasie. Lepsza kaseta z kabelkiem :-)
    Warto na to zwrocic uwage - tylko jak, sprzedawca przeciez nie poda.

    Sa tez podobne z BT - moze sie przydac w samochodzie.

    J.

  • 32. Data: 2011-03-11 13:18:20
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-03-10 21:21, Myjk pisze:

    > Aktywacja jest konieczna w przypadku RD4.
    > RD3 powinno śmigać bez aktywacji zmieniarki.

    po czym poznac czy radio typu RD3 czy RD4 ?

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 33. Data: 2011-03-11 13:26:04
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 11 Mar 2011 13:18:20 +0100, AL napisał(a):

    > po czym poznac czy radio typu RD3 czy RD4 ?

    Po typie samochodu :-)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 34. Data: 2011-03-11 13:44:12
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-03-11 13:26, Waldek Godel pisze:

    > Po typie samochodu :-)

    rozumiem, ze w Picasso do konca produkcji tylko RD3?

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 35. Data: 2011-03-11 13:47:18
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 11 Mar 2011 13:44:12 +0100, AL napisał(a):

    > rozumiem, ze w Picasso do konca produkcji tylko RD3?

    W rzeczy samej, panie hrabio... jeżeli mówimy o Xsara Picasso oczywiscie.

  • 36. Data: 2011-03-11 22:16:55
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-03-11 13:47, Waldek Godel pisze:

    > W rzeczy samej, panie hrabio... jeżeli mówimy o Xsara Picasso oczywiscie.

    no fakt - po VINie sobie sprawdzilem - RD3
    (choc np w Berlingo od 2005r juz radia byly RD4)

    Czy bedziesz w najblizszym czasie w PL (Jaworzno jak dobrze kojarze)
    i taki AUX-IN modul bys przywiozl (moglbys go zostawic u Michala G. lub
    Tomka D. (oboje z Jaworzna) - ew. bym podskoczyl do Jaworzna po to)

    Jak widze to tylko na ebay sa one dostepne (UK) lub w sklepach ale tez
    tylko UK - w PL sie do tego nikt nie przyznaje, a 100-140pln za to
    moglbym wydac, ale nie wiecej (bo nie mam takiego parcia).

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 37. Data: 2011-03-11 23:14:49
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-03-10 15:59, Waldek Godel pisze:
    > Dnia Thu, 10 Mar 2011 15:32:13 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

    > Rzecz prawie identyczna z tym:
    > http://cgi.ebay.pl/PEUGEOT-206-307-406-607-AUX-IN-MP
    3-ADAPTOR-CTVPGX010-/160490087316
    > tyle, że ja zapłacilem sporo mniej, około 100 zł
    > Szukaj po symbolu CTVPGX010

    a czy z ciekawosci sprawdzales co sie kryje w samej obudowie?
    Jest tam jakis uklad czy tylko zamontowane gniazdka chinch ?

    Zastanawiam sie - bo sa i takie aukcje na ebay - i zastanawiam sie, czy
    to bedzie dzialac - bo wszak idea ta sama
    http://tnij.org/interfacemp3

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 38. Data: 2011-03-11 23:18:28
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 11 Mar 2011 23:14:49 +0100, AL napisał(a):

    > a czy z ciekawosci sprawdzales co sie kryje w samej obudowie?
    > Jest tam jakis uklad czy tylko zamontowane gniazdka chinch ?

    nie mam zielonego pojęcia... nie miałem motywacji grzebać. Może być tylko
    kilka oporników

    > Zastanawiam sie - bo sa i takie aukcje na ebay - i zastanawiam sie, czy
    > to bedzie dzialac - bo wszak idea ta sama
    > http://tnij.org/interfacemp3

    to jest do RD4 - znalazłem identyczne z opisem że wyłącznie modele z RD4.
    Ale RD4 ma line-in, nawet jeżeli fizycznie nie zamontowano. Tyle, że do RD4
    z kolei wolałbym oryginalny citroenowski adapter.

  • 39. Data: 2011-03-12 00:36:55
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 12 Mar 2011 00:34:36 +0100, AL napisał(a):

    > czy zanim zamontowales swoja skrzyneczke z AUX-IN, jaki byl efekt gdy na
    > panelu radia nacisnoles klawisz zmieniarki?

    żaden, zero efektu

    > Wlasnie z ciekawosci zszedlem do garazu sprawdzic co sie stanie u mnie -
    > no niestety klawisz zmieniarki 'jest gluchy', tzn gra radio albo CD (nic
    > sie nie dzieje po jego nacisnieciu, tak jakby byl nieaktywny) - wiec
    > obawiam sie, ze po podpieciu CTVPGX010 nic sie nie zmieni (chyba, ze
    > radio na stykach musi wykryc dod. jakas zmiane by sie przelaczyc).

    dokładnie tak samo było u mnie. Po wpięciu zaczęło działać od strzału.

  • 40. Data: 2011-03-12 18:31:02
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-03-11 22:16, AL pisze:
    > (moglbys go zostawic u Michala G. lub