  • Data: 2009-08-25 22:27:02
    Temat: Re: transmisja przez port com bez interpretacji
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MaW pisze:

> [...]
    [...]

    > Pod warunkiem ze sie podepniecie pod juz otwarty przez inną aplikację
    > port - a z tym chyba bedzie problem

    Eee, ale o co chodzi? Twórca wątku pisał o możliwości wydania komendy
    tekstowej z programu terminalowego, na którą otrzymuje odpowiedź w
    formie danych binarnych. I każdy program terminalowy potrafiący logować
    te dane do pliku (bez ich zmieniania) będzie dobry. Nawet gdyby w tym
    czasie na ekranie skakał w losowe miejsca kursorem i wyświetlał chińskie
    znaczki. Co ma do tego podglądanie dostępu do portu przez inną aplikację?

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/