  • Data: 2011-09-12 14:41:33
    Temat: Re: transformator video - odwrotnie
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    gary wrote:
    (ciap)
    > aaaaaaaa, no i po obu stronach ustawić raczej 10 Mbps nawet hasfduplex

    To już lepiej 2 x takie coś
    http://allegro.pl/hub-ethernet-centrecom-mr820tr-8xr
    j45-uszk-bnc-i1814876142.html
    tylko nie ten bo ten ma akurat uszkodzony ten port.
    Istnieją też konwerterki Ethernet (skretka)/Ethernet (koncentryk), ale po
    pierwsze zabytki takie na allegro bywają czasami,
    po drugie nic wiecej nie podpowiem, nie miałem tego w łapach ;-)

    --
    Włodek