  • Data: 2010-12-21 21:43:42
    Temat: Re: transformator elektroniczny - wady?
    Od: "Zibi-Gliwice" <z...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Są bardzo awaryjne, toroidy wypadają pod tym względem dużo lepiej.
    >
    > Adam
    Miałem takie w instalacji 2x120W halogeny, zasilacze 150w, żeby z zapasem
    były. Dwa pierwsze padły po pół roku, ale okazało się że kiepsko polutowane,
    udało się zreanimować. Koniec końców trafiły tam dwa inne modele.
    Pracują bezawaryjnie już 6 lat w łazience, więc dziennie włączane
    kilkanaście razy.

    Zrobiłem sobie też zasilanie lodówki turystycznej z takiego cuda. Na diodach
    shotkiego of course. Działa, aczkolwiek siada napięcie. Na te parę razy w
    roku
    jest ok.