  • Data: 2009-10-06 21:10:36
    Temat: Re: transformator 11,5V a rzeczywistość
    Od: Konop <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > mam pytanie do Was jako speców, kupiłem coś takiego:
    > http://yfrog.com/02742275994j
    > na obudowie jak byk napisane 11,5V DC, mierzę to coś miernikiem i wychodzi
    > 9V DC.

    To jest typowy "transformator elektroniczny" do halogenów. Ma on tyle
    wspólnego z transformatorem, co ja z polonistą!! Na wyjściu daje jakieś
    śmieci. Poza tym, napisane jest jak byk, że na wyjściu masz mieć
    napięcie 11,5V~ czyli zmiennego, nie DC. To, co pokazuje miernik na DC
    to czysta loteria.

    Jak podłączysz halogen, to zaświeci i będzie git :)...

    Jak coś innego, to też zaświeci, ale nie będzie git ;P...

    Napisz po co mierzyłeś co chcesz zrobić i w ogóle....

    Pozdrawiam
    Konop