  • Data: 2007-01-10 08:32:57
    Temat: Re: tpsa(neo) <> telia problem
    Od: wer <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Daniel Chlodzinski napisał(a):
    > - czy ktos sie orientuje na temat jakies awarii, ktora moze byc efektem
    > zwiekszonego ruchu poprzez ten router teli (213.248.79.17), a w efekcie
    > zwiekszniem lagow dla "gorszych" uzytkownikow ?
    > - czy w najblizszym czasie tpsa ma zamiar dodac/powiekszyc jakies
    > wyjscie na swiat przez routery teli co w efekcie zmniejszy natezenie na
    > w/w wezle czy tez mam sie spodziewac sytuacji odwrotnej tj. tpsa nic nie
    > dokupi, a przyrost nowych abonentow z tpsa i nowych operatorow
    > dzialajacych na laczach tpsa tylko zwiekszy natezenie ruch na tym wezle ?

    Biorąc pod uwagę ceny jakie życzy sobie TP SA od sieci, które chcą
    wymieniać z nimi ruch, zakaz degradacji ruchu polskich AS na styku z
    Telią to się ciesz, że jakikolwiek ruch jeszcze tamtędy przechodzi.
    Dopóki cena łącza na świat i do TP SA przynajmniej się nie zrówna to
    bramka z TP SA na świat będzie przypchana.

    Co do pingów to nikt Ci nie zagwarantuje opóźnienia. Poza tym ping nie
    jest wyznacznikiem zapchania łącza, router może odpowiadać na pingi w
    wolnych chwilach, bo ma ważniejsze zadania.

    wer