  • 1. Data: 2004-01-14 08:49:25
    Temat: tpnet-zus
    Od: "GSP Group" <p...@o...pl>

    Witam,

    czy komukolwiek z sieci tpnet udalo sie sciagnac najnowszy program platnik
    (min. 23 mb) chocby ze strony http://platnik.info.pl ? U mnie w lodzi
    (polpak) od dluzszego czasu jest to niemozliwe, opoznienia na warszwskim
    routerze do "cdp.pl" sa duze ale nie az takie zeby blokowaly polaczenie,
    tymczasem nawet na pojawienie sie w/w strony trzeba czekac pare minut...
    Oczywiscie z polaczeniami w innym kierunku nie ma problemu...
    Chyba taka firma jak prokom (badz zus) moglaby miec dobry stryk z najwieksza
    siecia w polsce?

    pozdrawiam

    piotrek

  • 2. Data: 2004-01-14 09:44:31
    Temat: Re: tpnet-zus
    Od: "Bartlomiej Syryjczyk" <g...@7...pl.spam.no>

    Użytkownik "GSP Group" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > czy komukolwiek z sieci tpnet udalo sie sciagnac najnowszy program platnik
    > (min. 23 mb) chocby ze strony http://platnik.info.pl ? U mnie w lodzi
    > [...]
    Ściągnąłem Setup.exe - 89245331, właśnie z platnik.info.pl. Czas: ponad 22h

    guzik

  • 3. Data: 2004-01-14 10:43:16
    Od: Marcin Sochacki <w...@s...bg.univ.gda.pl>

    Bartlomiej Syryjczyk wrote:
    > Użytkownik "GSP Group" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ściągnąłem Setup.exe - 89245331, właśnie z platnik.info.pl. Czas: ponad 22h

    Z ZUS-u idzie beznadziejnie. Ja znalazłem mirror na:
    ftp://ftp.euh-e.edu.pl/pub/platnik/6.01.001FullSetup
    .exe

    Wanted

  • 4. Data: 2004-01-15 08:22:18
    Od: "piotrek" <p...@o...pl>

    > Z ZUS-u idzie beznadziejnie. Ja znalazłem mirror na:
    > ftp://ftp.euh-e.edu.pl/pub/platnik/6.01.001FullSetup
    .exe

    > Wanted

    dzieki, faktycznie z tego serwera duuuuuzo lepiej ( u mnie 117-118
    kbytes/sec, w porownaniu do moze jakis 1-2 kbytes/sec z zusu...) A swoja
    droga to chyba kolejna paranoja, nie dosc ze zmuszaja ludzi do korzystania z
    jedynego slusznego programu i rozliczania sie tylko przez internet to
    jeszcze maja tak kiepskie lacza do tej sieci...

    piotrek

  • 5. Data: 2004-01-15 10:57:32
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    piotrek <p...@o...pl> wrote:

> [...]
    > jedynego slusznego programu i rozliczania sie tylko przez internet to
    > jeszcze maja tak kiepskie lacza do tej sieci...

    O ile nic się nie zmieniło to mają całe 2 MBity od polpaku ;-)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 6. Data: 2004-01-15 19:03:06
    Od: "Tomek" <t...@w...plUSUNTO>

    > Z ZUS-u idzie beznadziejnie. Ja znalazłem mirror na:
    > ftp://ftp.euh-e.edu.pl/pub/platnik/6.01.001FullSetup
    .exe

    Jest jeszcze np. tu:

    full:
    http://www.zgwrp.org.pl/pliki/platnik/601/setup_max.
    exe

    mini:
    http://www.zgwrp.org.pl/pliki/platnik/601/setup_min.
    exe

    dokumentacja:
    http://www.zgwrp.org.pl/pliki/platnik/601/dokumentac
    ja.pdf

  • 7. Data: 2004-01-15 19:46:36
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik GSP Group napisał:
    > Chyba taka firma jak prokom (badz zus) moglaby miec dobry stryk z najwieksza
    > siecia w polsce?

    Przecież napisali:

    Komunikat w sprawie zmian w udostępnianiu wersji instalacyjnej programu
    Płatnika 6.01.001 w dniach 07-15.01.2004r.

    Uprzejmie informujemy, ze w związku z koniecznością konserwacji
    infrastruktury sprzętowej służącej do przyjmowania elektronicznych
    dokumentów ubezpieczeniowych, w dniach 07-15.01.2004r. wersja
    instalacyjna programu Płatnik 6.01.001 będzie dostępna pod następującymi
    lokalizacjami:

    1) Wrocław - http://www.zus.gov.pl/wroclaw_http.htm#_p.p.

    2) Gdynia - http://platnik.info.pl

    Za powstałe utrudnienia przepraszamy.

    --
    Olek

  • 8. Data: 2004-01-16 08:28:18
    Od: "piotrek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Olek" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dokumentów ubezpieczeniowych, w dniach 07-15.01.2004r. wersja
    > instalacyjna programu Płatnik 6.01.001 będzie dostępna pod następującymi

    no wlasnie proponuje sciagnac z http://platnik.info.pl i zycze powodzenia..
    :-)

    piotrek

  • 9. Data: 2004-01-16 11:52:15
    Od: "MZ" <s...@n...grupie>

    > 1) Wrocław - http://www.zus.gov.pl/wroclaw_http.htm#_p.p.
    > 2) Gdynia - http://platnik.info.pl

    Pocałujta w dupę wójta - potem uda się wam ściągnąć z dowolnego z tych
    adresów....
    (Przepraszam, ale nie mogłem się powstrzymać od słów powszechnie uznawanych
    za niecenzuralne)
    Ja podjechałem do miejscowego oddziału ZUSu - od 12.01 mozna dostać 6.01.001
    na płytce, przy ściąganiu to mozna się tylko nerwicy nabawić :)

    Pozdro
    MZ

  • 10. Data: 2004-01-16 23:39:48
    Od:  --- ! daNuta ! --- <d...@k...pl>

    begin 7 Olek wrote:

    > 1) Wrocław - http://www.zus.gov.pl/wroclaw_http.htm#_p.p.
    > 2) Gdynia - http://platnik.info.pl

    Tia... Sprawdź sam ;))

    --
    Nuta - (Odpisując mi prywatnie, usuń 'da' z mojego adresu e-mail)
    Najnowsze polskie tłumaczenia programu Hamster 2.0.4.0, OE-QuoteFix,