    From: "Dahlin" <d...@r...kuratorium.lublin.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: tpnet-zus
    Date: Mon, 19 Jan 2004 08:54:35 +0100

    Użytkownik "Krzysztof Drewicz" <h...@g...tam> napisał w wiadomości
    news:slrnc0m89q.db9.hunter@witch.domain...

    > Bez przesady. Cena za umieszczenie swojego 100 MB programu gdzieś na
    > icmie czy tasku nie może być aż tak duża. Tylko że oni nie myślą i od
    > dobrych pół godziny ichni serwer zus.gov.pl objawia się ładnym
    > komunikatem...
    > Poza tym: czy mając płatnika n który zajmuje 80 MB trzeba ciągnąć aż 90
    > MB aby mieć płatnika n+1 ? Nie mogliby zrobić 'Zus-update' ?

    Swgo czasu był update do Płatnika zajmujący ładnych kilka MB - jako że
    miałem problemy ze ściągnięciem dogadałem się z kolesiem od nich że prześle
    mi to co ten update instaluje a ja sobie ręcznie zainstaluję. Okazało się że
    był to 1 (słownie jeden) pliczek .dat o wielkości kilku kB który trzeba było
    wgrać do katalogu :]

    pozdra.
    Marcin Słowiński