    From: User <t...@n...as>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: tpnet - cyfronet
    Date: Wed, 14 Jan 2004 00:41:51 +0100

    Robert Rędziak wrote:

    > Potrafią. Tylko że chcą za to duże pieniądze, choć tak naprawdę
    > to TPNet korzysta więcej z zasobów MAN-ów.

    Sadze, ze rozsadny zawsze znajdzie jakies rozwiazanie. Oni juz od kilku lat
    nie potrafia.
    Jestem klientem TPSA bo niestety w miejscu mojego zamieszkania brak innych
    dostawcow internetu. A w wiekszosci korzystam z zasobow sieci akademickich.
    Czy jako klient TPSA (usluga InternetDSL) moge wykupic dodatkowo wyzszy
    priorytet na laczach do Pol34? Czy klienci Polpak moga?