  • 61. Data: 2010-10-14 22:28:17
    Temat: Re: tp-ix ?
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Thu, 14 Oct 2010 14:54:13 -0700 (PDT), obeer napisał:

    > Dla mnie to logiczne, ze krowa z ktorej robi sie cheesburgery jest
    > martwa. Zdziwilbym sie, gdybym zajrzal do kanapki a tam mi cos by sie
    > ruszalo

    I sie nie psuje!
    Tak troche OT żebyście sie nie pozabijali przed PLNOG ;-)

    http://www.flickr.com/photos/sallydavies/4951227579/
    in/set-72157624739645253/#/photos/sallydavies/495122
    7579/in/set-72157624739645253/lightbox/

    --
    #begin 755 signature.exe
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 62. Data: 2010-10-14 23:45:07
    Od: Sławek Lipowski <s...@l...org>

    W dniu 14.10.2010 18:10, Konrad Plich pisze:
    > (...)
    >
    > To mnie najbardziej ubawiło. Prezentacja będzie wywieszona na www ale
    > dzięki za szeptany marketing :-)
    >
    > Konrad

    Jak już będzie, to poproszę o linka. :)

    --
    Sławek Lipowski
    http://lipowski.org

  • 63. Data: 2010-10-15 12:23:13
    Od: Marcin Kuczera <m...@l...usun-to.pl>

    obeer wrote:

    > Dla mnie to logiczne, ze krowa z ktorej robi sie cheesburgery jest
    > martwa. Zdziwilbym sie, gdybym zajrzal do kanapki a tam mi cos by sie
    > ruszalo

    Martwa i zdechła krowa jest jednak spora różnica.
    Nie wiem czy chciałbyś zjeść kotlet zrobiony z padliny..

    Marcin

  • 64. Data: 2010-10-15 13:04:08
    Od: Andrzej Karpinski <k...@j...zechcesz.to.znajdziesz>

    > Przesłanie dla Karpia: Dziś na TVN CNBC mówili, że aby założyć na bazie
    > franczyzy restaurację McDonald's wystarczy 1,2mln zł. Dostaje się wtedy
    > lokal od McDonald's (pozostający przez cały czas trwania umowy
    > franczyzowej własnością McDonald's) i po rozpoczęciu sprzedawania oddaje
    > się do McDonald's 5% opłaty licencyjnej, 4,4% opłaty marketingowej i od
    > kilku do 20% opłaty za korzystanie z lokalu restauracji. Podali również,
    > że 105 z 225 restauracji McDonald's w Polsce to franczyza

    NTG

    k.

  • 65. Data: 2010-10-15 13:15:10
    Od: obeer <s...@g...com>

    On Oct 15, 2:23 pm, Marcin Kuczera <m...@l...usun-to.pl> wrote:

    > Martwa i zdechła krowa jest jednak spora różnica.
    > Nie wiem czy chciałbyś zjeść kotlet zrobiony z padliny..

    Patrząc na to co wkleił Verox to chyba dużej różnicy w McDonald's nie
    ma co nie zmienia faktu, że i tak się tam nie żywię ;-P

  • 66. Data: 2010-10-15 13:16:58
    Od: obeer <s...@g...com>

    On Oct 15, 3:04 pm, Andrzej Karpinski
    <k...@j...zechcesz.to.znajdziesz> wrote:

    > NTG

    żartowniś z Ciebie - sam zacząłeś o McDonaldach pisać, a teraz tu z
    NTG wyjeżdżasz...

    --S.

  • 67. Data: 2010-10-18 06:36:36
    Od: Konrad Plich <k...@p...tpsa.pl>

    Dnia Fri, 15 Oct 2010 06:16:58 -0700 (PDT), obeer napisał(a):

    > żartowniś z Ciebie - sam zacząłeś o McDonaldach pisać, a teraz tu z
    > NTG wyjeżdżasz...
    >
    > --S.

    Tu się z Tobą w pełni zgodzę - pomysł z franczyzą zgłosiłeś bardzo na
    temat, bardzo i bardzo interesujący. Dzięki niemu w ostatniej chwili
    dopisałem do oferty kilka VLANów do open peeringu na jednym porcie. To
    pozwoli na podłączanie kolejnych uczestników nie tylko za pośrednictwem ASa
    "operatora korzystającego" ale również bezpośrednio.

    Gdybyś miał więcej równie fajnych pomysłów na uatrakcyjnienie TPIX to
    chętnie je wdrożymy - dzięki za już i prośba o więcej !

    Konrad

  • 68. Data: 2010-10-18 10:36:47
    Od: Ziolko <z...@i...pl>

    W dniu 2010-10-18 08:36, Konrad Plich pisze:

> [...]
    >
    > Gdybyś miał więcej równie fajnych pomysłów na uatrakcyjnienie TPIX to
    > chętnie je wdrożymy - dzięki za już i prośba o więcej !

    To kiedy ta prezentacja, ja jestem ciekaw.

  • 69. Data: 2010-10-18 11:45:50
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Mon, 18 Oct 2010 12:36:47 +0200, Ziolko napisał:

    > To kiedy ta prezentacja, ja jestem ciekaw.

    Pojutrze :-)

  • 70. Data: 2010-10-18 12:09:38
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

> [...]
    >
    > Gdybyś miał więcej równie fajnych pomysłów na uatrakcyjnienie TPIX to
    > chętnie je wdrożymy - dzięki za już i prośba o więcej !

    Hm... +100/200 zł za peering z AS5617 ???

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+