  • 51. Data: 2017-08-23 10:15:32
    Temat: Re: toyota auris hybrid
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-08-23 o 04:59, Budzik pisze:

    > Dlatego pytam o sens ekonomiczny - jeżeli odpowiedzia jest BO STAC MNIE to
    > ja nie mam pytań.

    Pytałeś "o sens" o ekonomicznym nie wspomniałeś. Wspomniałeś o innych
    plusach dodatnich to napisałem. Liczyłeś że będą one finansowe?

    > Zauwaz jednak od czego zaczał się ten watek... Od szukania tanszej opcji.

    Wątkotwórca szukał taniej opcji bo jest tym "z przyzwyczajenia".
    Ale jest to usługa nie na dla tych co muszą mieć auto najtaniej.
    Więc z automatu dla biedaków bez sensu.

    Pozdrawiam

  • 52. Data: 2017-08-23 18:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Gorbaczuk g...@a...pl ...

    > No to podałem cztery przypadki - jest sens (ekonomiczny)?

    Wychodzi na to ze nie ma zadnego.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,

  • 53. Data: 2017-08-23 20:30:37
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2017 o 18:59 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    pisze:

    > Wychodzi na to ze nie ma zadnego.

    Mam kumpla, który jeździ seatem z tego wynajmu. Jest mega zadowolony :-)
    Nie miał żadnego auta a teraz jeździ nowym. Za rok, półtora zmieni na inny
    nowy lub przeprowadzi się do Australii. Każdy ma inne potrzeby i dla wielu
    taka oferta to strzał w dziesiątkę.

    TG

  • 54. Data: 2017-08-23 22:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > na inny nowy lub przeprowadzi się do Australii. Każdy ma inne
    > potrzeby i dla wielu taka oferta to strzał w dziesiątkę.

    Bez urazy ale to taki poziom argumentowania troche jak baby w maglu.
    Cos bardziej konkretnego, skad to mega zadowolenie wynika?

    Moze chodzi o to?
    http://www.focus.pl/artykul/czy-cena-wplywa-na-smak-
    trunku

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

  • 55. Data: 2017-08-24 11:07:26
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2017-08-22 o 21:31, Tomasz Gorbaczuk pisze:
> [...]
    > wynajem).
    > Wynajem wyglądał następująco (moje koszty to paliwo, czynsz, płyn do
    > spryskiwaczy i myjnia):
    >
    > pug 2008, 1,2L 110KM - umowa 18 miesięcy, limit 20kkm 1050 brutto
    > miesięcznie
    > pug 3008, 1.6HDI/120KM- umowa 18 miesięcy, limit 30kkm 2100 brutto
    > focus 1,6/125KM - umowa 12 mies, limit 20kkm 900 brutto
    > ibiza 1,2 TSI/90KM - umowa 12 mies, limit 30kkm 750 brutto
    >
    > W razie awarii , dostaję kolejny. W moim przypadku wynajem odpadał z
    > uwagi na niskie limity km. Dopłata była na poziomie 0,25-0,30 gr za

    A co w przypadku stłuczki z Twojej winy? Jakieś zwyżki?

    Słyszałem też, że bywają kłopoty przy oddawaniu/wymianie - wyszukają
    każdą ryskę na lakierze, plamkę na tapicerce, drapnięty plastik itp i
    każą zapłacić za naprawę.

    Czy ktoś już to w praktyce przećwiczył?

    Przyznam, że jakiś czas temu chciałem w to wejść, ale odstraszyły mnie
    niewiadome potencjalne dodatkowe koszty.

    Pozdrawiam

  • 56. Data: 2017-08-24 18:03:31
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2017 o 11:07 Miroo <b...@b...brak.i.juz> pisze:

    > A co w przypadku stłuczki z Twojej winy? Jakieś zwyżki?

    Jest normalne autocasco z dodatkową opcją jak w wypożyczalniach (możesz
    mieć wszystko w du..pie, żadne ryski Cię nie interesują). Nie robiłem
    symulacji ile dodatkowo trzeba było za to zapłacić.
    Nie wiem też co w przypadku patologi typu: raz w miesiącu walisz autem w
    ścianę.

    > Przyznam, że jakiś czas temu chciałem w to wejść, ale odstraszyły mnie
    > niewiadome potencjalne dodatkowe koszty.

    Zawsze przed podpisaniem umowy możesz poprosić o regulamin/OWU czy co tam
    mają.

    TG

  • 57. Data: 2017-08-24 18:07:59
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2017 o 22:59 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    pisze:

    > Bez urazy ale to taki poziom argumentowania troche jak baby w maglu.
    > Cos bardziej konkretnego, skad to mega zadowolenie wynika?

    Jeździsz nowym autem, nie masz kagańca na karku typu kredyt/leasing na
    całą wartość.
    Za 10k PLN/na rok masz święty spokój i stałe, relatywnie niskie koszty. Po
    roku negocjujesz nowe lepsze warunki na nowe lepsze auto.
    Mi ta oferta nie pasowała ale dostrzegam jej potencjał.

    TG

  • 58. Data: 2017-08-24 18:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Miroo b...@b...brak.i.juz ...

> [...]
    >
    > Przyznam, że jakiś czas temu chciałem w to wejść, ale odstraszyły mnie
    > niewiadome potencjalne dodatkowe koszty.

    Własnie słyszałem dzisiaj w radio reklame - posiadacze / uzywacze by jakis
    bank...
    Juz wiem ze to musi byc "korzystne" dla klienta...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"

  • 59. Data: 2017-08-24 19:38:36
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-08-18 o 20:59, Budzik pisze:

    > Podziwiam to jak marketoidzi wmowili ludziom co jest dla nich dobre,
    > opłacalne i tanie...

    Liczono tu kiedyś i20 i wychodziło że jest to taki kredyt zero procent
    na 5 lat. Żadne kosmiczne pieniądze. Marketoidy to chciały opróżnić
    magazyny.
    Teraz już chyba nie jest tak wesoło bo warunki wszyscy dają gorsze.
    Zniechęcająca była/jest kwestia dodatkowych kosztów przy zwrocie takiego
    auta za każde zadrapanie.

    Może ktoś się wypowie jak to jest przy zwrocie takiego auta.

  • 60. Data: 2017-08-24 19:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Gorbaczuk g...@a...pl ...

    > Jeździsz nowym autem, nie masz kagańca na karku typu kredyt/leasing na
    > całą wartość.

    Ale na iles miesiecy masz?
    Rozumiem, ze minimum 24m?
    Czyli jedyna róznica jest taka, ze zamiast całosci, kupujesz czesc auta a
    reszta to tylko otoczka marketingowa.
    Pomijam to, ze imo majac takie dylematy po prostu szukasz zbyt drogiego
    auta...

    > Za 10k PLN/na rok masz święty spokój i stałe, relatywnie niskie
    > koszty. Po roku negocjujesz nowe lepsze warunki na nowe lepsze auto.
    > Mi ta oferta nie pasowała ale dostrzegam jej potencjał.

    Za 800zł miesiecznie?
    Wszyscy inni pokazywali zupełnie inne ceny...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.