  • 11. Data: 2013-01-04 14:25:19
    Temat: Re: totalcommander - drag&drop
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-01-04 14:15, $heikh el $hah pisze:

    > Nie. Przeciągam do wiadomości, którą chcę wysłać.

    PS - TotCmd mam na autostarcie, więc uruchomiony system = uruchomiony
    TotCmd. Piszę wiadomość i chcę dodać załącznik, to zwykle robię to (dla
    pewności) normalnie. TotCmd jedynie mi wskazuje gdzie ten plik się
    znajduje, bo mam 3 dyski i 9 partycji.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 12. Data: 2013-01-04 19:28:10
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    qrt pisze tak:

    > w przededniu ponoć niechybnej smierci usenetu wyluzowałbyś troche -
    > poprostu na tej grupie jest jeszcze relatywnie spory ruch to i sie

    zgonić wszystkich na jedną proponuję ;)

    --
    Piotr

  • 13. Data: 2013-01-04 22:17:03