  • Data: 2010-01-13 16:32:44
    Temat: Re: [total NTG i OT] Re: Do lakiernikow - jak uzyskac taki efekt?
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jasio" <b...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hihraf$4o1$...@i...gazeta.pl...
    > Ale wzór do odmiany wybrałeś masakryczny - ani rodzaj ani nawet ostatnia
    > sylaba się nie zgadzają.

    Ja tylko przytoczylem czyjs przyklad, sam jestem z wymyslania takich rzeczy
    raczej slaby.

    > Dupa - dwór. Hmmm.
    > "Dwór" raczej odmieniłbym jak "otwór". [Skoro koniecznie musi być
    > gejowsko.]

    Nie koniecznie gejowsko - chodzilo raczej o dosadnosc, gdyz byl to przyklad,
    ktory uslyszalem jeszcze jako dziecko w podstawowce i to od nauczyciela.

    > Więc nie "na otworzu" tylko "na otworze" będzie poprawną formą
    > miejscownika liczby pojedynczej.

    Czyli jednak dobrze kombinowalem, ze jednak nie "na dworzu"? ;)

    --
    pzdr:
    Ivam