    From: marider <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: tor Nowodwór - wielka lipa organizacyjna
    Date: Tue, 28 Jun 2011 23:08:19 +0200

    W dniu 2011-06-28 22:41, AZ pisze:

    > Ty, ale po co Ty w tym pojebanym kraju w ktorym jest tak zle siedzisz?

    Nie uwierzysz ale zarcie w Polszy jest lepsze i laski sa tu ladniejsze
    (plus czasami maja cos wiecej we lbie niz tylko walenie sie i pogon za
    kasa faceta $).

    > Jak za oceanem taka kraina mlekiem i miodem...?

    A kto mowi ze za oceanem, wystarczy pojechac za zachodnia granice i
    posiedziem tam dluzej niz miesiac czy dwa zeby sie przekonac ze mozna
    zyc zupelnie inaczej.

    > No i co Ci ta lampa i lusterka przeszkadzaja bo nie rozumiem?

    To ze jak sie wypieprzysz (nie wnikam czy ze swoijej winy czy Cie jakis
    ambitny dupek wezmie po wewnetrznej po zielonym), to na Twoim szkle czy
    plastiku inni sobie moga zrobic porzadne kuku. Ze o plynie chlodniczym i
    obowiazkowym kombinezonie nie wspomne :)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki