  • 1. Data: 2009-11-23 23:07:12
    Temat: to jak z tym dźwiękiem?
    Od: "ia" <z...@g...pl>

    Samsung Le46B750 już do mnie jedzie i żeby od razu sprawnie zadziałać z
    dźwiękiem to powiedzcie co zrobić?

    natrafiłem na dwa linki:

    http://oktawian.wordpress.com/2009/10/19/samsung-lcd
    -le46b750/
    w którym jeden z forumowiczów pisze o przekształcniu dźwięku do AC3,
    inny pisze żeby nie robić upgradu..

    w następnym linku w podsumowaniu też chyba coś o upgrejdzie..
    http://www.hdtvtest.co.uk/news/samsung-le46b750-le40
    b750-20090526151.htm
    "..Summary
    Hopefully, Samsung will continue to improve their MCFI algorithm (as they
    have been known to in the past), so keep an eye out for those firmware
    updates.."

    i jak sobie w końcy z tymi mkv poradzić?

    pzdr
    ia

  • 2. Data: 2009-11-28 21:46:58
    Temat: Re: to jak z tym dźwiękiem?
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Użytkownik "ia" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

    > i jak sobie w końcy z tymi mkv poradzić?

    Wybacz stary ale o jakim Ty dźwięku mówisz w tych głośniczkach?
    Słuchawki sobie kup za 15 zł podłacz do notebooka i będziesz
    miał lepszą jakość.
    Pytałeś jak sobie masz poradzić to odpowiedziałem :-)

    --

    Tomy M. www.ansibl.com