    From: "frank drebin" <b...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: to ile w końcu z tych mandatów?
    Date: Sat, 1 Dec 2012 03:17:34 +0100

    news:50b8ee2a$0$1217$65785112@news.neostrada.pl...
    > (...)
    > (...)
    > Starość? To nie jest kwestia starości. Raczej bezkrytycznego podejścia
    > do różnych doniesień medialnych. Natłok informacji, hmmm, trzeba się
    > nauczyć jakoś to filtrować. Skoro piszesz o starości, to był na to
    > pewnie czas ;)

    nie, ja zawsze mówię, że do człowieka dociera za dużo informacji (tzw. szum
    medialny) a od tego się w głowie pie...li.
    Ja mówię żonie, że mimo lekko ponad 40 latek Alzheimer (nie chce mi się
    guglać) mnie szarpie ale ona nie wierzy. Mówi, że to brak skupienia. Może ma
    rację, chyba filtry antyspamowe w głowie się nie wyrabiają.