  • 1. Data: 2010-10-03 18:34:25
    Temat: tm 450 mx szukam nappinacza lan.roz
    Od: baras <lindapower1@_NOSPAM_wp.pl>

    moze wy mi pomozecie mam tm 450 mx pelk mi slizgacz lanucha rozrzadu i
    przetarl gorna pokrywe na szczescie nie wyrzadzil wiekszych szkod
    skolowalem sobie slizgacze i lancuch tylko mam problem ze znalezieniem
    napinacza lancucha rozrzady czy ktos wie gdzie moge zamowic go bo juz
    niedaje sam rady ewentualnie sprzedam bo uz sily niemam moze ktos szybcie
    da sobie rade

  • 2. Data: 2010-10-03 19:10:24
    Temat: Re: tm 450 mx szukam nappinacza lan.roz
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "baras" <lindapower1@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
> [...]
    > napinacza lancucha rozrzady czy ktos wie gdzie moge zamowic go bo juz
    > niedaje sam rady ewentualnie sprzedam bo uz sily niemam moze ktos

    Ja pierdole...

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2010-10-03 19:26:30
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 4. Data: 2010-10-03 19:29:31
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    Kuźwa, się mi się za szybko kliknęło. Miało być pytanie czy autor
    kórtkę tesz spżedaje?

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 5. Data: 2010-10-03 19:30:04
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-10-03 21:26, morghul pisze:
> [...]

    Wow !! Tez sie popisales :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 6. Data: 2010-10-03 19:43:49
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
    news:i8aljt$73m$4@news.onet.pl... W dniu 2010-10-03 21:26, morghul pisze:
    > Wow !! Tez sie popisales :)

    Jak to zrobiłeś, że mi odpisujesz, a jest "morghul pisze"? :-) Oczywiście
    pomijając to, że nadal ja pierdole:-)

    --
    Grzybol

  • 7. Data: 2010-10-03 19:59:56
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-10-03 21:43, Grzybol pisze:

    > Jak to zrobiłeś, że mi odpisujesz, a jest "morghul pisze"? :-) Oczywiście
    > pomijając to, że nadal ja pierdole:-)

    Bo sie Morghul popisal i na pustego posta odpowiadalem :)