  • 11. Data: 2011-03-24 12:12:47
    Temat: Re: testy smarów do łancucha,
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    Fantastyczny test - i od razu wiadomo kto placil za niego a kto nie
    chce placic "opiniotworczej" gazetce...
    Znaczy duze firmy maja w dupie co napisza o ich produktach - marketing
    jest od tego zeby losie lykali towar.
    Liczy sie brand...

  • 12. Data: 2011-03-24 12:16:35
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-03-24, Tytus <v...@o...pl> wrote:

> [...]
    > chce placic "opiniotworczej" gazetce...
    > Znaczy duze firmy maja w dupie co napisza o ich produktach - marketing

    No wlasnie czemu pod tytulem gdzie sa autorzy nie ma sponsora?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2011-03-24 12:34:44
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-03-24 13:16, AZ pisze:

> [...]

    podniecają Was jeszcze testy w gazetach?

    tacy duzi a jak dzieci...

    No chyba że to już "po" i rzecz w tym że Was już tylko testy w gazetach
    podniecają

    KJ lesspress more porn!

  • 14. Data: 2011-03-24 12:38:21
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-03-24, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > podniecają Was jeszcze testy w gazetach?

    Ja nie czytam testow, patrze tylko co go wygrywa i juz wiem co mam
    kupowac.

    Artur
    less porn more driving

  • 15. Data: 2011-03-24 12:40:30
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-03-24 13:38, AZ pisze:

    > Artur
    > less porn more driving

    KJ less driving more sex

  • 16. Data: 2011-03-24 12:46:31
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-03-24, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > KJ less driving more sex

    Teraz poczekamy na odpowiedz Amila.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 17. Data: 2011-03-24 12:55:47
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    AZ napisał(a):
    > Teraz poczekamy na odpowiedz Amila.

    W dupie mam te smary.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 18. Data: 2011-03-24 13:11:22
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-03-24, Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> wrote:

    > W dupie mam te smary.

    No to masz problem bo na ulotce przewaznie tylko pisza co zrobic w
    przypadku polkniecia.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 19. Data: 2011-03-24 13:16:31
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > W dupie mam te smary.

    a to wazelina tez była w tym rankingu ? ;)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 20. Data: 2011-03-24 13:37:14
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-03-24 14:11, AZ pisze:

    > No to masz problem bo na ulotce przewaznie tylko pisza co zrobic w
    > przypadku polkniecia.

    Zrobić trzeba to samo tylko stojąc na rekach.

    KJ porady medyczne w przestrzeni 3-wymiarowej