  • 11. Data: 2010-07-06 21:25:27
    Temat: Re: testy DVB-T2 w Niemczech
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    > jaka chmurka?
    >
    > ile miałeś zaników sygnału w ostatnim roku? Pomijając fakt że radiolinie
    > duża burza też potrafi zablokować.
    poczytaj posty jak z miesiąc temu w Warszawie były spore opady i nikt nie
    miał z przekazu sat paczki Polsatu ,C+ jak również w kablowych
    listki na drzewie też nie przeszkadzają ,śnieg na konwerterze jak masz
    antenkę na dachu

    Arek.

  • 12. Data: 2010-07-07 11:37:19
    Od: "Ferdek_1" <m...@p...onet.pl>

    > tez mielismy obozy koncentracyjne.

    U nas byly niemieckie obozy koncentracyjne !!!!
    Polska u siebie, ani poza granicami kraju nie miala obozów koncentracyjnych
    !!!!
    Cos Ci sie w Twojej historii po****lo !

  • 13. Data: 2010-07-07 12:50:36
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 6 Jul 2010 23:02:27 +0200, "Marek Dyjor"
    <m...@p...onet.pl> wrote:

    >jaka chmurka?
    >
    >ile miałeś zaników sygnału w ostatnim roku? Pomijając fakt że radiolinie
    >duża burza też potrafi zablokować.

    mala antenka w Iranie i nie mamy tv satelitarnej. Taka to jest
    technika XXI wieku.

    --
    ThinkXtra

  • 14. Data: 2010-07-07 13:18:00
    Od: "Misiek" <m...@n...pl>

    > Polska u siebie, ani poza granicami kraju nie miala obozów
    > koncentracyjnych
    > !!!!
    > Cos Ci sie w Twojej historii po****lo !

    Czasami cos sobie poczytaj (przed snem) bo obudzisz sie kiedys z reka w
    nocniku
    i bedziesz twierdzil ze Katyn to tez Niemcy...

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Miejsce_Odosobnienia_w_
    Berezie_Kartuskiej
    http://wyborcza.pl/1,76842,5134208.html

    nie pozdrawiam
    MM

  • 15. Data: 2010-07-07 17:03:06
    Od: "pitpull" <p...@p...com>

    Uzytkownik "Ferdek_1" <m...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > U nas byly niemieckie obozy koncentracyjne !!!!
    > Polska u siebie, ani poza granicami kraju nie miala obozów
    > koncentracyjnych !!!!
    > Cos Ci sie w Twojej historii po****lo !

    Byly kolego.
    Tylko dzialaly na "troche" innych zasadach. Tak samo byly w Angli , USA
    (chyba dalej sa) i pewnie wielu wielu innych miejscach.
    USA po PearlHarbor "skoncentrowala" wszyskich Japonczyków (o ile nie
    wszystkich skosnookich...) ale w odróznieniu od niemieckich obozów typu
    oswiecim wiekszosc z nich przezyla.

    A wracajac do tematu - naziemna jest duzo bardziej odporna na zaklócenia -
    podczas ostatnich powodzi chyba ze 3 dni na satelicie tylko niemieckie
    stacje widzialem bo z Warszawy sygnal sie nie przebijal.
    No i do tej pory nie spotkalem sie jeszcze z programami regionalnymi z
    mojego regionu z satelity.

    Do tego jeszcze strasza wybuchami na sloncu, które moga usmazyc satelity. A
    na ziemmi nawet jesli to trza bedzie wymienic elektronike i bedzie dzialac.

    W zasadzie powinni zostawic jakis kanal analogowy przynajmniej radiowy i w
    kazdym urzedzie / gminie / szpitalu radio lampowe na wypadek "W". Jak cos
    p..nie to sie lampe wymieni i jakis kontakt bedzie. Jak za starych dobrych
    czasów w Lecie z Radiem:

    "Pan Jan Kowalski przebywajacy na wakacja w Miedzyzdroju proszony jest o
    kontakt z rodzina w pilej sprawie rodzinnej"

    Przy kazdej wiekszej powodzi itp okazuje sie, ze komórki sa g..o warte i
    przestaja dzialac

    piptpull

  • 16. Data: 2010-07-07 18:59:01
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ferdek_1 wrote:

    > U nas byly niemieckie obozy koncentracyjne !!!!
    > Polska u siebie, ani poza granicami kraju nie miala obozów
    > koncentracyjnych !!!!
    > Cos Ci sie w Twojej historii po****lo !

    przed II wojna swiatowa mielismy swoje wlasne obozy. Poczytaj kogo tam
    Pilsudski wsadzil.

  • 17. Data: 2010-07-08 10:03:32
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 7 Jul 2010 20:59:01 +0200, "Marek Dyjor"
    <m...@p...onet.pl> wrote:

    >przed II wojna swiatowa mielismy swoje wlasne obozy. Poczytaj kogo tam
    >Pilsudski wsadzil.

    moze wtedy byla taka moda? Np. Bereza Kartuska - brzmi jak imie i
    nazwisko znanej projektanki mody - ale niestety bylo to, o czym
    pisaliscie

    Ale moze byscie zmienili temat na dvb-t2 w Niemczech!!

    --
    ThinkXtra

  • 18. Data: 2010-07-08 19:05:51
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

> [...]
    > pisaliscie
    >
    > Ale moze byscie zmienili temat na dvb-t2 w Niemczech!!

    a co nas patriotów obchodzi gestapowskie DVB-t2 :)

    ha ha ha

  • 19. Data: 2010-07-08 22:13:55
    Od: "Ferdek_1" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Misiek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Czasami cos sobie poczytaj (przed snem) bo obudzisz sie kiedys z reka w
    > nocniku
    > i bedziesz twierdzil ze Katyn to tez Niemcy...

    Widzę że coś Ci sie popieprzyło !!!
    Bereza to miejsce odosobnienia (więzienie) tam nie zabijano ludzi milionami
    .
    To było tylko ciężkie więzienie dla przeciwników politycznych.

    Do Berezy trafiali ci, których z braku dowodów winy nie można było postawić
    przed sądem.
    Groźba wysłania do Berezy była też formą wymuszania zachowań korzystnych
    dla władz.

    Nawet nie ma wzmianki, by w Berezie zamordowano i spalono chociaż jedną
    osobę !

    A w niemieckich obozach koncentracyjnych głownie mordowano i to miliony,
    kumasz różnicę ?

    i nie poruszaj Katynia, bo o Katyniu to ja całą prawdę wiem od ponad 40 lat.
    Tam zginął mój dziadek, a w latach komunizmu o tym w domu rozmawialiśmy
    ściszonym głosem ale rozmawialiśmy
    nie milczeliśmy jak inni.

    I jeszcze raz powtarzam że
    Polska u siebie, ani poza granicami kraju nie miala obozów

    Tyle w temacie.