  • 1. Data: 2010-07-06 09:36:26
    Temat: testy DVB-T2 w Niemczech
    Od: a...@p...pl

    http://satkurier.pl/news/56657/berlin-przetestowal-d
    vb-t2.html

    Niemcy wzieli sie za testy i pewnie za chwile uruchomia oficjalnie
    pierwsze nadajniki w dvb-t2 (pod HDTV). Czesi chca do Olimpiady w
    Londynie uruchomic swoja siec (pod HDTV). Brytyjczycy juz (chyba)
    uruchomili sie w dvb-t2. Szwedzi wydali koncesje....

    A w Polsce nie potrafia uruchomic "najlepszego" systemu dvb-t+ (z
    mpeg-4) z roku 2003/4/5. Polskie panstwo to masakra.

    Ludzie NIE KUPUJCIE nowych telewizorow bez tunerow dvb-t2, bo to ten
    system bedzie tym najwlasciwszym pod HDTV.

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2010-07-06 10:05:51
    Temat: Re: testy DVB-T2 w Niemczech
    Od: zenek <z...@o...pl>

    a...@p...pl pisze:
> [...]
    >
    > Ludzie NIE KUPUJCIE nowych telewizorow bez tunerow dvb-t2, bo to ten
    > system bedzie tym najwlasciwszym pod HDTV.

    Ja tylko przypomne ze niemcy w TV transmitowali juz olimpiade w 1936
    roku. A co tedy bylo u nas ?

  • 3. Data: 2010-07-06 10:06:53
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Tue, 06 Jul 2010 12:05:51 +0200, zenek napisał:
    vb-t2.html

    > Ja tylko przypomne ze niemcy w TV transmitowali juz olimpiade w 1936
    > roku. A co tedy bylo u nas ?

    Dwudziestolecie międzywojenne ;-)

    --
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 4. Data: 2010-07-06 10:49:37
    Od: "Ferdek_1" <m...@p...onet.pl>

    > Ja tylko przypomne ze niemcy w TV transmitowali juz olimpiade w 1936
    > roku. A co tedy bylo u nas ?

    U nas tez byl rok 1936 !

  • 5. Data: 2010-07-06 11:08:06
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Ferdek_1 pisze:

    > U nas tez byl rok 1936 !

    Tak byl i do tego grochowka z kotla, jak ktos mial radio to byla ameryka.

  • 6. Data: 2010-07-06 19:41:02
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    zenek wrote:
    vb-t2.html

    > Ja tylko przypomne ze niemcy w TV transmitowali juz olimpiade w 1936
    > roku. A co tedy bylo u nas ?

    tez mielismy obozy koncentracyjne.

  • 7. Data: 2010-07-06 19:56:30
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Marek Dyjor pisze:

    > tez mielismy obozy koncentracyjne.

    Dziwisz sie ze ten caly wschodni chlew w centrum europy traktowali jak
    podludzi ? Opoiznienie technologiczne polski to jakies 50 lat.

  • 8. Data: 2010-07-06 20:46:59
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    zenek wrote:

    > Dziwisz sie ze ten caly wschodni chlew w centrum europy traktowali jak
    > podludzi ? Opoiznienie technologiczne polski to jakies 50 lat.

    a moze TV naziemna jest z gruntu bezsensownym pomyslem?

    bo jakie argumenty sa za TV naziemna? W czym jest lepsza od satelitarnej?

  • 9. Data: 2010-07-06 20:49:16
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    > bo jakie argumenty sa za TV naziemna? W czym jest lepsza od satelitarnej?

    np tym ze chmurka jej nie przeszkadza

    Arek.

  • 10. Data: 2010-07-06 21:02:27
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Arek. wrote:

    > np tym ze chmurka jej nie przeszkadza

    jaka chmurka?

    ile miałeś zaników sygnału w ostatnim roku? Pomijając fakt że radiolinie
    duża burza też potrafi zablokować.