  • 11. Data: 2012-08-03 17:05:53
    Temat: Re: tester rozruchu
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    > Hello J.F,
    >
    > Friday, August 3, 2012, 1:46:32 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Kilkadziesiąt sekund - nie przesadzaj.

    > To bardzo gówniane klemy, bo w moim kablu za 8PLN klemy się nie
    > rozpadały. Ale ja kupując przyjrzałem się, czy dobrze znitowane.

    > Moje też kręciły - tyle, że chwilę trzeba poczekać. Ale za to na
    > mrozie nie musiałem się z nimi siłować, żeby je rozwinąć i żeby się na
    > klemach utrzymały - te grube spadają.

    Jak izolator jest z czegoś lepszego niż chiński gównoplastik to nie
    trzeba się wcale siłować i nie spadają.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 12. Data: 2012-08-06 22:03:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 3 Aug 2012 13:53:31 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello J.F,
    > [...]
    >
    > Kilkadziesiąt sekund - nie przesadzaj.

    Dluzej bylo trzeba.

    > To bardzo gówniane klemy, bo w moim kablu za 8PLN klemy się nie
    > rozpadały. Ale ja kupując przyjrzałem się, czy dobrze znitowane.

    No, bardzo g*. Tym niemniej - stoj i trzymaj pare minut az sie naladuje :-)

    > Moje też kręciły - tyle, że chwilę trzeba poczekać. Ale za to na
    > mrozie nie musiałem się z nimi siłować, żeby je rozwinąć i żeby się na
    > klemach utrzymały - te grube spadają.

    Przeciez w moich plastiku mniej niz w twoich. A miedz az tak bardzo
    sztywnosci nie zmienia :-)

    J.

  • 13. Data: 2012-08-06 22:46:20
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Monday, August 6, 2012, 10:03:02 PM, you wrote:

    > Dluzej bylo trzeba.

    No to musiał mieć akumulator w stanie zupełnej padliny - chyba się z
    tym zgodzisz.

    > No, bardzo g*. Tym niemniej - stoj i trzymaj pare minut az sie naladuje :-)

    To, że Tobie zdarzylo się zobaczyć taką sytuację nic nie znaczy. Mi
    się nie zdarzyło dłużej niz kilkadziesiąt sekund.

    > Przeciez w moich plastiku mniej niz w twoich. A miedz az tak bardzo
    > sztywnosci nie zmienia :-)

    Ale miedź ciężka jest i pewną sprężystość też posiada. Miałem w ręce
    takie grube zimą i jednak wolę cienkie.

    Swoją drogą - jak mi 3 lata temu kończyła się Centra, to akumulator
    7Ah na przewodach 1.5mm^2 wystarczał. Nawet go spod maski nie
    wyjmowałem.

    --
    Best regards,
    RoMan