  • 1. Data: 2010-12-06 11:34:01
    Temat: test złośliwy
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    ?Witam

    Znajomy właśnie tłumaczy instrukcję maszyny z Japońskiego i jest tam takie
    określenie dosłowne "Test złośliwy", polega on na "przeszkadzaniu" maszynie
    w pracy, czyli jej przeciążaniu, wchodzenie w fotokomórki, ciągłym
    wyłączaniu i włączaniu w celu wyłapania błędów zabezpieczeń, w angielskim to
    chyba się nazywało stres test ale jak to powiedzieć po polski ?

    pozdrawiam
    blur

  • 2. Data: 2010-12-06 11:42:22
    Temat: Re: test złośliwy
    Od: Grzegorz Brzęczyszczykiewicz <g...@o...pl>

    blur nabazgrał(a):
> [...]
    > ciągłym wyłączaniu i włączaniu w celu wyłapania błędów zabezpieczeń, w
    > angielskim to chyba się nazywało stres test ale jak to powiedzieć po

    Dywersja ?

    G.B.

  • 3. Data: 2010-12-06 11:58:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Brzęczyszczykiewicz" <g...@o...pl>
    blur nabazgrał(a):
> [...]
    > zabezpieczeń, w
    > angielskim to chyba się nazywało stres test ale jak to powiedzieć

    Dywersja to co innego.
    Upuscic na podloge. Przyp* widlakiem. Zalac woda. Wsadzic drut
    przez otwory.

    J.

  • 4. Data: 2010-12-06 12:11:21
    Od: PeJot <P...@0...pl>

    W dniu 2010-12-06 12:58, J.F. pisze:

    > Upuscic na podloge. Przyp* widlakiem. Zalac woda. Wsadzic drut przez
    > otwory.

    On nie ma go przeprowadzić tylko przetłumaczyć.

    A moja sugestia na tłumaczenie to nienormalne użytkowanie. Taki termin
    bywa stosowany w PN-EN.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 5. Data: 2010-12-06 13:45:51
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    "blur" <b...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > fotokomórki, ciągłym wyłączaniu i włączaniu w celu wyłapania błędów
    > zabezpieczeń, w angielskim to chyba się nazywało stres test ale jak to

    stress testing to chyba testowanie zachowania pod duzymi obciazeniami... itp
    To o czym piszesz to chyba fuzz testing?
    http://en.wikipedia.org/wiki/Fuzz_testing

    c.

  • 6. Data: 2010-12-06 16:22:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "PeJot" <P...@0...pl> wrote in message news:idijtb$nhu$1@inews.gazeta.pl...
    > A moja sugestia na tłumaczenie to nienormalne użytkowanie.
    > Taki termin bywa stosowany w PN-EN.

    A "Idiotenziecher"? Testowanie idioto-odporności? Też ładnie :-)

  • 7. Data: 2010-12-06 18:54:16
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik Pszemol napisał:

    > A "Idiotenziecher"? Testowanie idioto-odporności? Też ładnie :-)

    Ale do testu idiotoodporności trzeba mieć bęcwała wzorcowego, skrótowo a
    pieszczotliwie zwanego Gienusiem...

    --
    Darek

  • 8. Data: 2010-12-06 19:17:50
    Od: " Wmak" <w...@g...pl>

    Dariusz K. Ładziak <d...@n...pl> napisał(a):

    > Ale do testu idiotoodporności trzeba mieć bęcwała wzorcowego, skrótowo a
    > pieszczotliwie zwanego Gienusiem..

    A nie wystarczy zwykła blondynka ?

  • 9. Data: 2010-12-06 19:34:12
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-06 20:17, Wmak pisze:

    > A nie wystarczy zwykła blondynka ?

    Blondynka mogłaby testować pralkę albo ekspres do kawy. Wpuściłbyś
    prawdziwą blondynkę w zasięg działania maszyny w warunkach przemysłowych?

    MD

  • 10. Data: 2010-12-06 19:47:54
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 06 Dec 2010 20:34:12 +0100, Mario wrote:

    >Blondynka mogłaby testować pralkę albo ekspres do kawy. Wpuściłbyś
    >prawdziwą blondynkę w zasięg działania maszyny w warunkach przemysłowych?

    No wiesz, czasem kadry taka przysylaja - nowa pracownica .

    J.