  • 11. Data: 2012-03-27 15:08:40
    Temat: Re: test kufra ;)
    Od: Kryhu <k...@g...pl>

    W dniu 3/27/12 3:00 PM, AZ pisze:

    Hej

    > Generalnie są dwa wyjścia, dasz radę albo nie dasz. Innej opcji nie widzę.

    Widzę że nie czytasz ze zrozumieniem - pytałem czy R1 da radę, o sobie
    nie wspominałem ;)
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 12. Data: 2012-03-27 15:59:59
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2012-03-27 15:08, Kryhu pisze:

    > Widzę że nie czytasz ze zrozumieniem - pytałem czy R1 da radę, o sobie
    > nie wspominałem ;)

    Da rade - chcesz kupic ? :D

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 13. Data: 2012-03-27 16:09:54
    Temat: Re: test kufra - i zmiana emalii
    Od: Kryhu <k...@g...pl>

    W dniu 3/27/12 3:59 PM, Norbi pisze:

    Hej

    > Da rade - chcesz kupic ? :D

    W sumie do latania na około komina coś lżejszego od FJR by przypasowało,
    choć jazda w pozycji srającego kota na tego typu sprzęcie nie bardzo mi
    jednak pasuje.
    Jakiś duży Fazer albo coś w ten deseń pewnie bardziej by przypasowało.

    PS Aaaa, bym zapomniał - mój stary email przestał działać, najlepiej
    pisać na:

    krystian (małpa) sobkowiak (kropka) poznan (kropka) pl
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 14. Data: 2012-03-27 16:39:59
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2012-03-27 15:08, Kryhu pisze:
    > W dniu 3/27/12 3:00 PM, AZ pisze:
    >
    > Hej

    > Widzę że nie czytasz ze zrozumieniem - pytałem czy R1 da radę, o sobie
    > nie wspominałem ;)

    Ja tam nie wiem, ale słyszałem że podobno jak się podrasuje to daje
    radę, koledzy mówili.

    --
    z Komsomolskim "Czuwaj" :)
    Tomek

  • 15. Data: 2012-03-27 17:00:40
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-03-27 13:46, moskal pisze:

    > hmm, nie znam tej marki, poka fote

    Ma po prostu dwa SSy:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 16. Data: 2012-03-27 19:42:32
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Viking pisze:
    ...>8
> [...]
    8<...>8
    > Ja tam nie wiem, ale słyszałem że podobno jak się podrasuje to daje
    > radę, koledzy mówili.

    Ale w czasie parady wentylatorek nie daje rady i sie gotuje!
    Kurcze, masowy wysyp dinozaurow!! :))

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe

    PS
    Krychu, myslales o jakiejs piecdziesiatce? To latwo ogarnac!

  • 17. Data: 2012-03-28 09:08:20
    Od: Kryhu <k...@g...pl>

    W dniu 3/27/12 7:42 PM, Sir Piernik pisze:

    Hej

    > Krychu, myslales o jakiejs piecdziesiatce? To latwo ogarnac!

    O 50'tce to pomyślę za 12 lat, jeszcze mi trochę brakuje ;)
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 18. Data: 2012-03-28 19:31:30
    Od: Kefir <a...@g...com>

    Elou!

    On 27 Mar, 09:54, Kryhu <k...@g...pl> wrote:
    > O, jednak działa :)
    >
    > Pozdro dla dinozaurów ;)

    Sam walisz wodorem ;) Najlepszego!

    --
    Pozdrawiam, Artur vel Kefir & ST 955 / XT660X / Tiger 955i

  • 19. Data: 2012-03-28 19:41:39
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Kryhu pisze:
    ...>8
    > O 50'tce to pomyślę za 12 lat, jeszcze mi trochę brakuje ;)

    Na 38 to mi nie wygladasz wiec jakas osobista wycieczka? ;)
    Spoko, na emeryturze tez da sie jezdzic czyms wiekszym, jak sie chce!

    BTW, sam bym sie przesiadl (w miescie) na cos malutkiego (spalanie!) a
    jesli chodzi o szybkosc to stale mnie objezdzaja w miescie malolaty na
    skuterkach :(

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 20. Data: 2012-03-28 20:41:54
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-03-28 19:41, Sir Piernik pisze:
> [...]
    >
    > BTW, sam bym sie przesiadl (w miescie) na cos malutkiego (spalanie!) a
    > jesli chodzi o szybkosc to stale mnie objezdzaja w miescie malolaty na

    Bo wiesz, dwójka w górę jest ... ;)
    A skuter to fajna sprawa, od 3 lat ujeżdżam, tyle że jak 50 to musi być
    dłubnięte żeby auta Cię nie rozjechały. Jak ktoś ma lejce to myślę że
    125 w 4 taktach to optimum. I powinien mieć duże koła żeby sobie
    poradził z naszymi "autostradami".

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.
    weFAQ&v=qvj