  • Data: 2009-04-07 12:40:49
    Temat: Re: test
    Od: Arni <a...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

    a...@g...com pisze:

    > Nie no ja wiem o co chodzi :-) Tylko chyba ten patent opiera się na
    > Msg-Id?

    nie wiem jaki patent zastosowali teraz bo nie widze canceli wiec odbicie
    musi byc juz wczesniej czyli nie dopuszcza do pobrania newsow z
    grupy.scigacz.pl.
    Raczej nie chodzi o to jak skutecznie ich wyblokowac tylko o wyrazny
    sygnal od adminów: robicie zle. Na upartych sa inne metody, takodcieto
    ostatnio sporo anonimizerów wiec narzedzia są. Pytanie czy trzeba bedzie
    ich uzyc czy moze to wystarczy.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"