  • Data: 2020-03-08 15:27:11
    Temat: Re: termostat do lodowki
    Od: yabba <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06-03-2020 o 15:15, J.F. pisze:
    > Użytkownik "yabba"  napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > No i najwyrazniej o to chodzi - dopoki fabryka lodowek dizala, to
    > termostat kosztuje 30zl,
    > jak przestaje, to kpujacy jest w w stanie zaplacic 120 :-)

    Miałem na myśli raczej to, że nabywca sprzętu AGD za 800 zł jest w
    stanie zapłacić za część zamienną 50 zł, a nabywca sprzętu za 2800 może
    zapłacić za tą samą część 150 zł.
    Dlatego producenci mają w swojej ofercie marki budżetowe, normalne i
    premium. Różnica jest czasem we wzornictwie obudowy, a wewnętrzne
    mechanizmy potrafią być identyczne - ten sam projekt, materiały i wykonanie.

    yabba