  • 11. Data: 2010-08-25 17:43:04
    Temat: Re: termometr bezprzewodowy
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > kilka dni temu kupiłem taki termometr i w środku ma trymerek zalany
    > woskiem, ja bym pomajstrował w niewielkim zakresie...

    no to 'se' ruszyłem trymerkiem i teraz już całkiem zdechło :/

    brat

  • 12. Data: 2010-08-25 17:47:01
    Od: "Desoft" <D...@i...pl>

    > no to 'se' ruszyłem trymerkiem i teraz już całkiem zdechło :/

    To dobry objaw :-)
    Teraz 'se' weź niemetalowy wkrętaczek i "łap fale"

    --
    Desoft

  • 13. Data: 2010-08-25 18:24:29
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > To dobry objaw :-)
    > Teraz 'se' weź niemetalowy wkrętaczek i "łap fale"

    to nie takie proste, nadajnik nadaje sygnał w sekwencji co kilkanaście
    sekund przez część sekundy ;p

    brat

  • 14. Data: 2010-08-25 18:34:12
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > To dobry objaw :-)
    > Teraz 'se' weź niemetalowy wkrętaczek i "łap fale"

    uff jakimś cudem się udało ale na drugi raz Wam to wyślę do strojenia ;-)

    brat

  • 15. Data: 2010-08-25 21:03:49
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-08-25 20:24 bratPit napisał(a):

    > to nie takie proste, nadajnik nadaje sygnał w sekwencji co kilkanaście
    > sekund przez część sekundy ;p

    Po włożeniu baterii zwykle nadaje jak opętany co by zostać złapanym
    przez odbiornik. No to "poklikaj" bateriami ew. podłącz zasilacz.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 16. Data: 2010-08-26 08:53:04
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Po włożeniu baterii zwykle nadaje jak opętany co by zostać złapanym przez
    > odbiornik. No to "poklikaj" bateriami ew. podłącz zasilacz.

    na to nie zwróciłem uwagi, resetowałem odbiornik ale nie nadajnik,
    ale dzięki za podpowiedź,
    sprawdzę to jeszcze,

    brat

  • 17. Data: 2010-08-26 19:50:22
    Od: Andgro <b...@a...com>

    Wyrzuca. Po ewentualnym wycięciu przydatnych organów.

    --

    Pozdrawiam,

    A. Grodecki