  • Data: 2011-06-29 09:05:24
    Temat: Re: terminator
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

    Am 29.06.2011 09:00, schrieb J.F.:
> [...]

    Trzeba było jednak się na tą politechnikę wybrać. Tam się robiło nawet
    doświadczenia z różnymi opornikami. Jak takiemu metalizowanemu odciąć
    nogi, to do ok. 1GHz zachowuje się wysoce przyzwoicie jako oporność
    rzeczywista. Dopiero przy wyższych częstotliwościach zaczyna być
    ciekawie, bo zdarza się, że np. przy 2GHz jest R*(1+0.5j), a przy 3GHz
    R*(1-0.5j)

    Waldek