  • 1. Data: 2004-04-20 13:38:08
    Temat: tepsa wlaczyla dopalacz w serwerze news.tpi.pl?
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    od godziny chodzi jak burza

    zyga
    --
    [zyga@zyga zyga]$ cat .signature
    cat: .signature: No such file or directory
    [zyga@zyga zyga]$

  • 2. Data: 2004-04-20 13:48:47
    Temat: Re: tepsa wlaczyla dopalacz w serwerze news.tpi.pl?
    Od: "Gelo" <m...@p...onet.pl>

    > od godziny chodzi jak burza

    pewnie jakas sprzataczka szmata wylaczyla ograniczenia :)
    ale rzeczywiscie chodzi jak za starych dobrych czasów )

  • 3. Data: 2004-04-20 13:53:32
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    Gelo wrote:

    > pewnie jakas sprzataczka szmata wylaczyla ograniczenia :)
    > ale rzeczywiscie chodzi jak za starych dobrych czasów )

    pewnie sciagnela tlumik

    zyga

  • 4. Data: 2004-04-20 15:06:23
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Zygmunt M. Zarzecki <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> wrote:
    > od godziny chodzi jak burza

    No ba ;-)) Chodzą plotki że im (TPI) tyci łącze urosło ;-)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 5. Data: 2004-04-20 16:06:49
    Od: "Tomasz Lam [ZULU]" <t...@n...skasujto.lam.one.pl>

    Uzytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> napisal w
    wiadomosci news:c6394o$2k1$2@atlantis.news.tpi.pl...
    > od godziny chodzi jak burza

    A wiesz ze dopiero zauwazylem :) - super!!!

    --
    Registered Linux User: #279429

  • 6. Data: 2004-04-20 17:02:25
    Od: FINCH <b...@c...zieba.info>

    Użytkownik Zygmunt M. Zarzecki napisał:
    > od godziny chodzi jak burza
    >
    > zyga

    A ja myślałem że kumpel emula wyłaczył :)

    --
    FINCH

  • 7. Data: 2004-04-20 17:32:54
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Uzytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> napisal w wiadomosci
    > od godziny chodzi jak burza

    a to oooo to chodzi... Wrócilem z pracy, synchronizacja usenetu
    (ok. 10 grup, modem tpsa). Zrobilem kawe, wracam: nic sie nie sciaga.
    Ponownie wlaczylem- az dziwnie :-)
    Ja mysle, ze tlumiki konserwuja, albo Netsky.Y zaburzyl
    prace systemu :->

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 8. Data: 2004-04-20 18:41:13
    Od: Adam Jankowski <a...@u...o2.pl.to>

    Zygmunt M. Zarzecki wrote:

    > od godziny chodzi jak burza

    ojej, faktycznie smiga. posty wczytuja z taka predkoscia, jakby byly
    zapisane na dysku lokalnym :).

  • 9. Data: 2004-04-21 18:41:56
    Od: "Jakub Zukowski" <j...@N...venomski.com>

    Witam,
    > od godziny chodzi jak burza
    Juz sie nacieszylismy :)

    Pozdrawiam,

    --
    Jakub 'Venom' Zukowski
    mobile: (+48 501) 065 632

  • 10. Data: 2004-04-24 20:34:01
    Od: "adam" <b...@n...filuts.waw.pl>

    > ojej, faktycznie smiga. posty wczytuja z taka predkoscia, jakby byly
    > zapisane na dysku lokalnym :).

    Pewnie szmata sprzataczki zrobila zwarcie tlumika. Jak szmata wyschnie to
    bedzie chodzic po staremu :)