eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 13 Jun 2012 13:00:58 +0200
    From: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Macintosh; Intel Mac OS X 10.7; rv:12.0) Gecko/20120428
    Thunderbird/12.0.1
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: tepe chuje na
    References: <4fd4ae1a$1@news.home.net.pl> <4fd4e10e$1@news.home.net.pl>
    <jr2rr9$a1t$1@inews.gazeta.pl> <4fd4fe87$1@news.home.net.pl>
    <jr3614$5fk$1@inews.gazeta.pl> <4fd58a3e$1@news.home.net.pl>
    <jr49bo$pn8$1@inews.gazeta.pl> <jr4d4c$23vo$1@news2.ipartners.pl>
    <4fd66276$0$1317$65785112@news.neostrada.pl>
    <jr6tkn$93m$1@news2.ipartners.pl> <jr7878$kb6$1@inews.gazeta.pl>
    <jr791l$2vf$1@news.task.gda.pl>
    <4fd733c1$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
    <jr7idm$qlu$1@news.task.gda.pl>
    <4fd758e2$0$1310$65785112@news.neostrada.pl>
    <jr7mf1$5sa$1@news.task.gda.pl>
    <4fd76947$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@n...googlegroups.com>
    In-Reply-To: <3...@n...googlegroups.com>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 28
    Message-ID: <4fd872ea$0$1310$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.54.236.253
    X-Trace: 1339585258 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1310 80.54.236.253:62814
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:655377
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 13.06.2012 09:09, grzech pisze:
    > Przyczyny nie zlikwidujesz bo zawsze znajdzie się imbecyl w puszce,
    > mający pord
    > w dupie - pchający się z podporządkowanej albo zawracający przez
    > podwójną ciągłą - itp.

    Jedną z przyczyn zmniejszania bezpieczeństwa można zlikwidować bardzo
    prosto. Nie napisałem, że światła to całe zło świata i wszyscy zaczną
    nagle jeździć przepisowo i z uwagą. Skutek likwidacji nakazu świecenia w
    dzień miałby jednak dość szeroki wpływ. Jedni by pogasili natychmiast,
    inni później, inni jeździliby cały czas. W efekcie przeciętny
    nierozglądający się kierownik MUSIAŁBY zwiększyć uwagę bo miałby w
    swojej leniwej łepetynie świadomość, że jest zagrożony, bo może w niego
    wyjechać, lub on moze wjechać w coś bez świateł, czego z braku swiateł
    mógłby nie zauważyć. teraz tego odruchu prawie nie ma. Są światła coś
    jedzie, nie ma świateł nie jedzie.

    > Jak jest chodź minimalna szansa, że włączając drogowe, to światełko
    > chodź na chwilę
    > włączy mu szarą komórkę i uratuje mi dupsko to z niej korzystam. To
    > działa.

    Mówi się często banał, że jeśli coś uratuje choć jedno życie to warto.
    Tymczasem od wieków znana jest znacznie bardziej prawdziwa maksyma:
    Jeśli może zaszkodzić to nie wolno!

    --
    Tom01

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: