  • 11. Data: 2017-10-04 10:59:22
    Temat: Re: ten z przodu placi ?
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-10-04 o 10:48, p...@g...com pisze:

    > masz racje w 30% :-)

    Gdyż, ponieważ - ? Tak sądzisz.

    > http://www.t-online.de/auto/recht-und-verkehr/id_771
    08642/verkehrsrecht-wer-ohne-grund-abrupt-bremst-tra
    egt-die-hauptschuld.html

    W języku Goethego - kiedyś rozumiałem, ale to było dawno, zanim jeszcze
    miałem prawo jazdy. Przetłumaczysz w skrócie?

    > filmy wrzucane sa tez na fejsa wiec moze bedzie rozwiazanie tej akcji (zakladam ze
    nagranie udostepniono na miejscu policji)

    Jak włączyłem film, to pokazały się reklamy.

  • 12. Data: 2017-10-04 11:08:27
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

> [...]
    > filmy wrzucane sa tez na fejsa wiec moze bedzie rozwiazanie tej akcji (zakladam ze
    nagranie udostepniono na miejscu policji)

    Nie mam pojęcia co ta napisali ale w Szczecinie obowiązuje jeszcze nasz
    kodeks drogowy a nie faszystowski.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2017-10-04 11:09:08
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-10-04 o 10:38, p...@g...com pisze:
    > --W tym przypadku nie widze podstaw - byl czas na hamowanie. No i jeszcze policja
    moze wystawic dwa mandaty.

    > takie rozumowanie prowadzi do absurdu ze mozna heblowac na zielonym :-) a nawet jak
    Vectra da rade to Janek i jego 40-to tonowa naczepa moga zrobic demolke (tam jest 70
    km/h)

    Zdefiniuj "heblowanie".
    Bo stanąć i stać raczej wolno.
    Zapierdalać nie zwracając uwagi że droga zablokowana przez stojący
    pojazd nie wolno na pewno.
    Wniosek mandat dla pana z tyłu.
    Ale w sądzie to wszystko będzie możliwe.

    > --A miejsce jak rozumiem zdradliwe.
    >
    > ani troche bo kazdego dnia przetacza sie tam kilka tysiecy aut ale takiego magika
    widze pierwszy raz :-)

    To się pilnuj żebyś go zobaczył zanim poczujesz.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2017-10-04 11:39:17
    Od: p...@g...com

    w skrocie w podobnym przypadku (hebel na zielonym, babce przywidziala sie
    rowerzystka, ktory miala zamiar wjechac na czerwonym) sad orzekl tylko 30% winy tego
    z tylu - za brak czujnosci, reszte dostala hamujaca
    wyrok Landgerichts Saarbrücken (Az.: 13 S 67/15).

    tu wersja krajowa:
    https://www.youtube.com/watch?v=cqzT1481674
    Remigiusz przyjal dzielnie na klate ale moze kiedys trafi na jakiegos mecenasa czy
    sedziego i pociagnie sprawe wyzej :-)

  • 15. Data: 2017-10-04 11:52:58
    Od: yabba <g...@g...com>

    W dniu 2017-10-04 o 09:50, p...@g...com pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=Zmh_mzNWK-E
    >
    > pierwsze nagranie, Szczecin Gryfinska-Struga bialy pojazd wykonuje hebel na
    zielonym chyba blednie zakladajac ze swiatla dla kierunku Gryfinska sa dla niego i
    dostaje w kufer

    > https://www.google.de/maps/@53.3846881,14.6447351,3a
    ,75y,113.56h,90t/data=!3m7!1e1!3m5!1svZn-1ZRY6ajeDXe
    rSpIipg!2e0!6s%2F%2Fgeo3.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3D
    vZn-1ZRY6ajeDXerSpIipg%26output%3Dthumbnail%26cb_cli
    ent%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h%
    3D100%26yaw%3D126.17572%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100
    !7i13312!8i6656

    Projektant się nie popisał umieszczając światła w miejscu, w którym mogą
    wprowadzać w błąd.

    yabba

  • 16. Data: 2017-10-04 12:11:40
    Od: p...@g...com

    --Projektant się nie popisał umieszczając światła w miejscu, w którym mogą wprowadzać
    w błąd.

    a minimum to dluzsze oslony swiatel zeby bialy nie mial dylematu, pojechal
    zero-jedynkowo czerwone to stop i niewazne ze inni jada a linii zatrzymania nie widac

    PS moze byc kierowca spoza miasta bo lokalsi nie maja problemu

  • 17. Data: 2017-10-04 12:20:50
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-10-04 o 11:39, p...@g...com pisze:
> [...]
    z tylu - za brak czujnosci, reszte dostala hamujaca
    > wyrok Landgerichts Saarbrücken (Az.: 13 S 67/15).

    Szczecin jest od 1945 roku na terytorium Polski :-)

  • 18. Data: 2017-10-04 12:45:55
    Od: p...@g...com

    --Szczecin jest od 1945 roku na terytorium Polski :-)

    http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/bezpieczens
    two/news-w-takim-wypadku-zawsze-bedziesz-winny,nId,1
    393018

    nagranie jest, swiadkowie tez, no chyba ze ten z tylu poddal sie bez walki

  • 19. Data: 2017-10-04 13:22:38
    Od: yabba <g...@g...com>

    W dniu 2017-10-04 o 12:11, p...@g...com pisze:
> [...]
    >
    > PS moze byc kierowca spoza miasta bo lokalsi nie maja problemu

    Czyli na tym skrzyżowaniu jazda na pamięć jest wskazana.

    yabba

  • 20. Data: 2017-10-04 15:14:18
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "yabba" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > Czyli na tym skrzyżowaniu jazda na pamięć jest wskazana.
    >

    > yabba

    w Lublinie mamy podobną sytuację na rondzie
    https://www.google.pl/maps/@51.237437,22.5297847,3a,
    60y,45.45h,96.15t/data=!3m6!1e1!3m4!1s8BidomKXnAwRUU
    CGIprJxQ!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl

    --
    pozdr

    Tomasz