  • 31. Data: 2012-01-12 17:20:19
    Temat: Re: ten wspanialy android
    Od: "E52owner" <e...@n...com>

    Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:jemjnb$mi6$1@node2.news.atman.pl...

    > Rozuemiem, ze ta funkcja jest w iOS, WP, WebOS i Symbianie na
    > dziendobry i tylko ten biedny Android jest uposledzony?
    >
    > Jak ktos napisal ponizej, okraslenie czy jest to funkcja kluczowa jest
    > mocno subiektywne. Mialem taki redial w ktoryms dumbphone SE.
    > Skorzystalem z tego moze dwa razy wylacznie z ciekawosci.

    Tak bo to zwyczajna funkcja, niedługo wy wszyscy tableciarze, dotykowcy
    powiecie że funkcje dzwonienia trzeba ściągnąć z marketu.
    Dizel ma rację, takie rzeczy są nawet w Nokii za 80zł z karfura!

  • 32. Data: 2012-01-12 23:36:32
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 12 Jan 2012 13:12:41 +0100, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Co do samochodu to od dawna mi sie marzyl taki jak komputery
    > pecetowe - kupuje karoserie jaka mi sie podoba, silnik jaki mi sie
    > podoba, reszte wyposazenia i wszystko razem skrecam szybko w calosc

    Na początek by mi wystarczyło aby panel z zegarami był kolorowym
    lcd/oled, tak aby można sobie było projektować i wygrywać własne
    "skórki" grafik zegarów i kontrolek.

    --
    Marek

  • 33. Data: 2012-01-14 03:45:10
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    E52owner <e...@n...com> wrote:
    > Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Tak bo to zwyczajna funkcja, niedługo wy wszyscy tableciarze,
    > dotykowcy powiecie że funkcje dzwonienia trzeba ściągnąć z marketu.

    Androidów się nie kupuje do dzwonienia. Proste.

    Ale nie wrzucaj wszystkich dotykowców do jednego wora z anroidziarzami,
    grzecznie proszę, bo naprawdę istnieją inne ciekawe rozwiązania.

  • 34. Data: 2012-01-14 11:13:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 13 Jan 2012 00:36:32 +0100, Marek napisał(a):
    > On Thu, 12 Jan 2012 13:12:41 +0100, "J.F"
    >
    > Na początek by mi wystarczyło aby panel z zegarami był kolorowym
    > lcd/oled, tak aby można sobie było projektować i wygrywać własne
    > "skórki" grafik zegarów i kontrolek.

    Imo samochod sluzy do jezdzenia a nie do podziwiania wskaznikow, wiec to
    absolutnie nie wystarczy :-)

    J.

  • 35. Data: 2012-01-18 12:59:32
    Od: atm <...@v...pl>

    > Rozuemiem, ze ta funkcja jest w iOS, WP, WebOS i Symbianie na dziendobry
    > i tylko ten biedny Android jest uposledzony?

    Czy ktos moglby powiedziec gdzie w Nokii N8 jest wspomniana w tym watku
    funkcja Auto Redial? Mogodzilem sie juz z kalectwem Androida w tej
    materii ale Symbian w sztandarowym do niedawna modelu musi miec ten
    ficzer, prawda?

  • 36. Data: 2012-01-18 21:54:15
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał:

> [...]
    > Symbian w sztandarowym do niedawna modelu musi miec ten ficzer, prawda?

    Nie, nie musi. Mnie osobiście zawsze wkurzała ta opcja, bo byłem zmuszony
    pilnować powtarzanych połączeń. A po co? Prościej zadzwonić za kilka minut. Poza
    tym, każdy operator świadczy już usługę informowania odbiorcy o próbie
    dodzwonienia się kogoś do niego. Ale ... jakbyś usilnie chciał mieć taki emejzin
    ficzer, doinstaluj sobie Quick_redial_0.1.3.

  • 37. Data: 2012-01-18 23:41:17
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-01-18 22:54, Tomek wrote:

> [...]
    > odbiorcy o próbie dodzwonienia się kogoś do niego. Ale ... jakbyś
    > usilnie chciał mieć taki emejzin ficzer, doinstaluj sobie

    Uzylem tej funkcji moze ze dwa razy w starym dumbfonie SE. Jednak kilka
    osob w tym watku uwaza, ze jest to niemal kluczowa funkcja a
    doinstalowywanie jej z marketu to swietokradztwo ;]
    Dzisiaj zdziwilem sie gdy uruchomilem N8 i sprawdzilem czy faktycznie
    tylko Android jest taki kulawy, okazuje sie ze klasyka telefonii
    komorkowej z Finlandii tez zapomniala ta funkcje umiescic.

  • 38. Data: 2012-01-19 00:25:06
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:

> [...]
    > tylko Android jest taki kulawy, okazuje sie ze klasyka telefonii
    > komorkowej z Finlandii tez zapomniala ta funkcje umiescic.

    Albo po prostu z niej zrezygnowała, bo jest zbędna i nikt zdrowy z niej
    korzysta.

  • 39. Data: 2012-01-19 10:26:26
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 19.01.2012 Skrypëk <škrypëk@publiçenëmy.pl> napisał/a:

    > Albo po prostu z niej zrezygnowała, bo jest zbędna i nikt zdrowy z niej
    > korzysta.

    Jest przydatna, są takie numery, wiecznie zajęte, pod które czasem trzeba
    zadzwonić. Zajmuje to sporo czasu i uwagi. We wszystkich znanych mi
    biurowych telefonach stacjonarnych, jest taka funkcja, we wszystkich
    moich starych "komórkach" jeśli dobrze pamiętam też była. Jeśli masz to
    dzwonisz, zajęte, wybierasz redial i odkładasz telefon, jak się dodzwoni
    to da znać. Proste i wygodne. Nawet teraz nie wszędzie można wysłać maila.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 40. Data: 2012-01-19 13:49:12
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "kakmar" <k...@g...com> napisał:

    > Jest przydatna, są takie numery, wiecznie zajęte, pod które czasem trzeba
    > zadzwonić.

    Jest przydatna dla wybitnych jednostek. Od 15 lat nie miałem potrzeby z niej
    korzystać i nie mam nadal. A jeśli naszłaby mnie taka dziwna potrzeba to sobie
    doinstalowuję i po kłopocie.