  • 41. Data: 2014-07-18 17:57:18
    Temat: Re: temperatura Baltyku
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 18 Jul 2014 17:42:12 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Eee tam, na weekendową wycieczkę jest w sam raz.

    Ty jestes z Poznania. Ja to mam dodatkowe 3h ... czyli dwa dni jazdy
    aby dzien odpoczac.

    > Oczywiście gdy zapowiadają słońce i sprawdzi się wcześniej temperaturę wody.

    No wiec sprawdzam :-)

  • 42. Data: 2014-07-18 18:09:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    e.net...

    > Ty jestes z Poznania. Ja to mam dodatkowe 3h ...

    Z Kłodzka jesteś? ;-)

  • 43. Data: 2014-07-18 18:44:42
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 17.07.2014 14:15, J.F. pisze:

    > Kto jest/byl niedawno i moze potwierdzic te ciepla wode ?

    Ja byłem na Lazurowej obok 3M i na plaży naskrobali, że temp. wody
    wynosiła 14 stopni, co by się mnie więcej pokrywało z odczuciami. Jednak
    dziecku kompletnie nie przeszkadzało.

    --
    anacron

  • 44. Data: 2014-07-18 18:47:56
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 18.07.2014 09:16, Myjk pisze:
    > Thu, 17 Jul 2014 14:15:02 +0200, J.F.

    > Dwa razy w życiu byłem nad Bałtykiem i... nigdy więcej.
    > Szkoda kasy i nerwów. :P Podobnie jak z naszymi "górami".

    Eeee, nie obrażaj mi gór. Nad Bałtyk jeżdżę, bo mam teraz 1,5
    samochodem, a na dziecku wrażenie (jeszcze) robi ta wielka plaża i fale,
    ale góry pod koniec września albo wczesną wiosną są ok.

    --
    anacron

  • 45. Data: 2014-07-18 19:47:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 18 Jul 2014 18:09:27 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Z Kłodzka jesteś? ;-)

    Korki we Wroclawiu, korki w Poznaniu.
    A ostatnio to korki za Wroclawiem oraz w Rawiczu.
    Co prawda Poznan moge ominac przez Wagrowiec :-)

    w 2h to tak od granic Wroclawia pod A2 mozna dociagnac.

    J.

  • 46. Data: 2014-07-18 20:17:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    .net...

    > Korki we Wroclawiu, korki w Poznaniu.

    Są obwodnice.

    > A ostatnio to korki za Wroclawiem oraz w Rawiczu.
    > Co prawda Poznan moge ominac przez Wagrowiec :-)

    I jechać przez 0,5 h przez Gostyń?

    > w 2h to tak od granic Wroclawia pod A2 mozna dociagnac.

    Mniej więcej.
    I ja też dokładnie z tego punktu bym startował.

  • 47. Data: 2014-07-18 20:57:20
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2014-07-17 14:15, J.F. pisze:

    > Kto jest/byl niedawno i moze potwierdzic te ciepla wode ?

    Glony lubią ciepły Bałtyk. Poza tym jaka różnica między 20 a 22 stopnie
    ? Dłużej jak 5 minut ciężko wysiedzieć w wodzie :)

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 48. Data: 2014-07-18 22:03:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 18 Jul 2014 20:57:20 +0200, PeJot napisał(a):
    > Glony lubią ciepły Bałtyk. Poza tym jaka różnica między 20 a 22 stopnie
    > ? Dłużej jak 5 minut ciężko wysiedzieć w wodzie :)

    20 to ma w basenie.
    Ja sie boje ze ma 14 :-(

    J.

  • 49. Data: 2014-07-18 22:08:32
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2014-07-18 16:10, rAzor pisze:

    > No to nie jestem Prawdziwym Polakiem. 8-|

    Służę żyletką. :]

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 50. Data: 2014-07-18 22:14:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 18 Jul 2014 20:17:53 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Są obwodnice.

    Do obwodnicy trzeba dojechac.
    Poza tym we wrocku korek jest juz za obwodnica.

    A Poznan obwodnicy nie ma ! No bo co to za obwodnica, w ktorej brakuje
    kawalka :-)

    > I jechać przez 0,5 h przez Gostyń?

    Przez Gostyn przejezdza sie calkiem sprawnie. W odroznieniu od
    Komornik.

    > Mniej więcej.
    > I ja też dokładnie z tego punktu bym startował.

    No ale "Wroclaw-Poznan" zaczyna sie juz do 3h zblizac.

    J.