  • 11. Data: 2010-01-12 10:21:48
    Temat: Re: telewizja na kartę poprzez euro
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    news:4b4aedc3$1@news.home.net.pl...
    > niby tak.
    > pal 720 x 576
    > nie wiem jak traktować rgb, ale jest trochę lepiej

    a jak jest przez d-sub?
    tyle ile wyda karta i przyjmie tv?

  • 12. Data: 2010-01-12 10:25:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Piotr" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > a jak jest przez d-sub?
    > tyle ile wyda karta i przyjmie tv?

    Tak.

  • 13. Data: 2010-01-13 07:31:04
    Od: "ktos_" <z...@w...pl>

    Matroska video lepszy format -MKV

  • 14. Data: 2010-01-14 06:29:42
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Wiewior napisał(a):

    > No i trzeba pamiętać o tym, że te słynne 720x576 to dotyczy luminancji,

    No i trzeba pamiętać, że jeśli chodzi o PAL, to jest on systemem
    analogowym i podawanie rozdzielczości w pikselach w poziomie jest
    poniekąd nieporozumieniem (w pionie jest określona liczba linii ze
    względu na sposób generowania obrazu). W standardzie określone jest
    pasmo sygnału wizji (najczęściej 5 MHz)- sygnału z anteny.

    Pasmo przenoszenia wzmacniaczy wizji telewizora, zwłaszcza w przypadku
    połączenia przez RGB jest zwykle dużo większe. Bez problemu uzyskiwałem
    na TV dobrze czytelny obraz o rozdzielczości 1280x512 pikseli
    (z Amigi 1200 gdyby to kogoś interesowało).

    --
    Dominik (& kąpany)
    Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy w oparciu o Art. 54 Konstytucji RP

  • 15. Data: 2010-01-16 11:29:17
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "ktos_" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Matroska video lepszy format -MKV

    Matroska (MKV) nie jest kodekiem video więc nie może być lepszym lub gorszym
    od Divx'a. :-)
    MKV to kontener (taki pojemnik jak AVI, czy ASF), a co sobie do niego
    włożysz to Twoja sprawa, może wpakować do niego Divx lub Xvid lub H.264 albo
    co lubisz. :-)

  • 16. Data: 2010-01-18 23:24:29
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    > zgadza się, bo sygnał nie jest obrabiany.
    > divx-y to badziew

    Skompresuj 3 minutowy teledysk DivX'em do wielkości
    pliku 700MB.
    Nadal uważasz że DivX to syf?

    Syf to takie małolaty jak Ty którzy nie umieją
    kompresować video, a biorą się za to tworząc
    gnioty sygnowane swoimi k*rwa natchnionymi
    nickami.

    --

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 17. Data: 2010-01-19 07:05:15
    Od: irek <i...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-01-19 00:24, Tomy M. pisze:
> [...]
    >
    > Syf to takie małolaty jak Ty którzy nie umieją
    > kompresować video, a biorą się za to tworząc
    > gnioty sygnowane swoimi k*rwa natchnionymi

    Po co zaraz rzucać k* i przywalać innemu użytkownikowi? Ty teoretyzujesz pisząc
    o 3 minutowych divx ważących 700MB, a on i ja z praktyki wiemy, że takich
    kompresji nie uświadczysz w necie. Za to bez najmniejszego problemu znajdziesz 2
    godz. skompresowane do 700 megabajtów. I pewnie to pawell32 miał na myśli
    pisząc, że "divxy to badziew", a Ty traktujesz taką opinię jak osobistą obrazę.
    Irek

  • 18. Data: 2010-01-19 07:09:40
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Tomy M. pisze:
    > Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Skompresuj 3 minutowy teledysk DivX'em do wielkości
    > pliku 700MB.
    > Nadal uważasz że DivX to syf?

    to było odniesienie do filmów, a tyle zajmuje cały film.
    nadal nie wiem po co tym kodekiem kompresować
    3 min. teledysk?

    > Syf to takie małolaty

    małolat to Ty jesteś

    jak Ty którzy nie umieją
    > kompresować video,

    nie zajmuje się tym, wszystkie filmy mam wyłącznie
    na dvd

    a biorą się za to tworząc
    > gnioty sygnowane swoimi k*rwa natchnionymi
    > nickami.

    masz coś do mnie??

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

  • 19. Data: 2010-01-20 16:22:12
    Od: "Wiewior" <j...@t...cy>

    Użytkownik "Tomy M." <t...@a...com> napisał w wiadomości
    > Syf to takie małolaty jak Ty którzy nie umieją
    > kompresować video, a biorą się za to tworząc
    > gnioty sygnowane swoimi k*rwa natchnionymi
    > nickami.

    Odezwał się "Wielki Miszcz" :)))

    --
    Wiewior
    j...@t...cy

  • 20. Data: 2010-01-20 20:35:18
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Użytkownik "irek" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > znajdziesz 2 godz. skompresowane do 700 megabajtów. I pewnie to pawell32
    > miał na myśli pisząc, że "divxy to badziew", a Ty traktujesz taką opinię

    Denerwują mnie durne opinie ludzi którzy nie rozumieją
    pojęcia kompresji plików video.
    DivX to przełomowy koder, do dziś jest właściwie jedynym
    sensownym standardem. Nie ma w tej chwili żadnego kodera
    który byłby podobnym przełomem w tej technologii.
    DivX pozwolił na 7-10 krotną kompresję plików video, o kolejnym
    przełomie będzie można mówić gdy 2 godzinny film w rozdz. D1
    będzie miał wielkość 70MB. Do tej pory DivX jest po prostu
    rewolucyjny.

    --

    Tomy M. www.ansibl.com