  • Data: 2011-01-02 14:02:22
    Temat: Re: telewizja 3D - jak to jest zrobione?
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    2011-01-02 14:03, ToMasz napisal (a):
    JEdnak jeśli dla prawego oka i dla
    > lewego oka musisz wyświetlić po 60 obrazów na sekunde - robi sie
    > problem. tak jak pisałem - wyjaśnienie po stronie tych co mają i patrzą.

    Jaki problem. Odbiorniki 3d radzą sobie z tym bez problemu. Obraz jest
    płynny i stabilny. Problemem jest to, że każde oko w ciągu jednej
    sekundy jest przesłonięte przez 1/2 sekundy. Bezwładność naszego wzroku
    pozwala nam tego nie zauważać, ale mimo wszystko może to powodować
    zawroty i bóle głowy, nudności itd. Każdy musi sam wyznaczyć sobie próg
    wytrzymałości i odporności na migawkę w okularach.