    From: Piotr M <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: [telepolis] Play w zasięgu dwóch sieci roamingowych
    Date: Sun, 27 Nov 2011 13:57:56 +0100

    W dniu 27 listopada 10:47, Tomaszek pisze:

    > Może, ale rozmowę zerwie na 99%. Zresztą teraz będzie ciekawie. Karta w
    > sieci Play może się logować do trzech niezależnych od siebie sieci.

    Moja przyjaciółka mieszka na wsi, używa Orange bo ma, jak twierdzi
    najlepszy zasięg, gdyby nie, dawno by przeszła na Play (za moją namową
    hehe).

    Można zaryzykować do niej i do wszystkich ludzi w podobnej sytuacji,
    takie stwierdzenie? (raczej nie :( ) :
    -Słuchaj, ale nie martw się, teraz Play korzysta ze wszystkich
    nadajników, możesz przechodzić..

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    "Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."
    Aleksander Dumas