  • Data: 2011-03-21 17:24:27
    Temat: Re: telefony na 5.8GHz
    Od: Czarek <c...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21-03-2011 08:34, a...@p...pl napisał/a:

    > Poza tym natknalem sie na cos takiego jak KX-FC228 (w Makro), ma taka
    > wystajaca antenke jak sprzety Panasonica 5.8GHz, a pisza, ze jest to
    > DECT. Wiem, ze jest tez DECT na 1.920-1930MHz (DECT 6.0 marketingowo)!

    Antenka nie jest wyznacznikiem częstotliwości.
    Faksy Panasonic z bezprzewodową słuchawką mają antenki przy bazie -
    prawdopodobnie płytka układu radiowego jest bardziej schowana niż z
    zwykłym telefonie
    i dlatego muszą jakoś sygnał wyprowadzić na zewnątrz.
    W tym faksie jest identyczna słuchawka jak w telefonie DECT model KX-TG7100

    --
    Cz.