  • 1. Data: 2010-12-08 19:06:06
    Temat: telefon nie dzwoni i brak clipa
    Od: a...@p...pl

    czesc,

    mam problem:

    Gigaset 3000 z Niemiec na linii TP (PSTN) dzwoni i wyswietla CID.

    ten sam telefon pod bramka VoIP nie dzwoni i nie wyswietla CID.

    W bramce ustawione FSK - CID after 1st ring i bez zaawansowanych
    dodatkowych opcji. Zwykly telefon (z PL) dzwoni i wyswietla.

    Co jest przyczyna problemow? Zbyt niskie napiecie dzwonienia bramka
    dla Gigaseta z DE i niekompatybilnosc CLIP'a. Ale na linii pstn
    gigaset dziala dobrze - czyzby przypadek. Telefon w PL od wielu lat i
    pracowal na roznych liniach.

    Macie wiedze what is going on?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2010-12-08 20:41:01
    Temat: Re: telefon nie dzwoni i brak clipa
    Od: nadir <n...@h...org>

    Użytkownik a...@p...pl napisał:
> [...]
    > dla Gigaseta z DE i niekompatybilnosc CLIP'a. Ale na linii pstn
    > gigaset dziala dobrze - czyzby przypadek. Telefon w PL od wielu lat i

    Jaka bramka?
    Ja w swojej mam kilka rodzajów FSK do wyboru, na jednych telefon
    wyświetla numer dzwoniący, na innych nie.

  • 3. Data: 2010-12-08 22:49:36
    Od: "Piotr C." <piotr@usun_to_mabanana.com>

    On 2010-12-08 20:06, a...@p...pl wrote:
> [...]
    > dla Gigaseta z DE i niekompatybilnosc CLIP'a. Ale na linii pstn
    > gigaset dziala dobrze - czyzby przypadek. Telefon w PL od wielu lat i

    Może być częstotliwość. Upewnij sie że jest 25Hz.

    P.