  • 41. Data: 2021-10-14 16:27:17
    Temat: Re: telefon dla seniora
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Docent" napisał w wiadomości grup
    pl...
    J.F expressed precisely :

    >Może Alcatel 3026 (telefon z klapką)? Z ciekawych zalet jest
    >ładowarka biurkowa - dla niektórych osób wygodniejsza niż podłączanie
    >kabelka do ładowania.

    A głos głosny i wyraźny?
    tryb glosnomowiacy latwo sie wlacza? Najchetniej to na stale ...

    literki na ekranie duze ?

    J.

  • 42. Data: 2021-10-15 02:28:00
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 13.10.2021 o 08:08, Docent pisze:
    > J.F expressed precisely :
    >>
    > Może Alcatel 3026 (telefon z klapką)? Z ciekawych zalet jest ładowarka
    > biurkowa - dla niektórych osób wygodniejsza niż podłączanie kabelka do
    > ładowania. ...

    Stacja dokująca to raczej podstawa. Od stacji dokującej lepsza może być
    tylko ładowarka indukcyjna, ale właściwie jedno drugiego nie wyklucza.
    Klapka zresztą też wydaje się użyteczna do blokowania na czas transportu
    zamiast kombinacji klawiszy.

  • 43. Data: 2021-10-15 06:57:02
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 12.10.2021 o 10:49, J.F pisze:

    > Poki nie przetestujesz, to sie nie dowiesz.

    Że modele jednego producenta, mają praktycznie identyczne menu?

    > Ewentualnie - sprawdzilem jeden, odrzucilem wszystkie ... i co dalej?

    Trzeba coś wybrać. Może niech senior coś potestuje, co mu najbardziej
    pasuje?

    > Wiec jakbym wiedzial ze iphone rozwiazuje sprawe - moglbym kupic i
    > iphone.

    Lepszy Android, można zrobić skróty do kontaktów na pulpit :-)

    --
    ALEX MR
    "I tak przeminął czas samurajów, nastał czas Cesarskiej Armii" :-D

  • 44. Data: 2021-10-15 17:04:09
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 15 Oct 2021 06:57:02 +0200, ALEX MR wrote:

    > Że modele jednego producenta, mają praktycznie identyczne menu?

    Ale tu istotne sa pewne małe niuanse.

    I nie tylko menu, ale np głośność, zrozumiałość, wielkosc napisów na
    ekranie.

    > Trzeba coś wybrać. Może niech senior coś potestuje, co mu najbardziej
    > pasuje?

    No i wlasnie o do chodzi - potestowal jednego maxcoma, jest kiepsko
    ... kupowac inny model czy innego producenta ?

    > Lepszy Android, można zrobić skróty do kontaktów na pulpit :-)

    I jest to jakis argument, tylko czy to nie bedzie wada a nie zaleta.
    I np to, ze sie zbyt latwo usuwa :-)

    J.

  • 45. Data: 2021-10-15 17:39:11
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 15.10.2021 o 17:04, J.F pisze:

    > Ale tu istotne sa pewne małe niuanse.

    Jak dla mnie zupełnie nieistotne.

    > I nie tylko menu, ale np głośność, zrozumiałość, wielkosc napisów na
    > ekranie.

    Pierwsze słyszę żeby do takiej taniochy pisać oddzielne menu dla każdego
    modelu.

    > No i wlasnie o do chodzi - potestowal jednego maxcoma, jest kiepsko
    > ... kupowac inny model czy innego producenta ?

    Stawiam na innego producenta.

    > I jest to jakis argument, tylko czy to nie bedzie wada a nie zaleta.
    > I np to, ze sie zbyt latwo usuwa :-)

    Sam sprawdź czy łatwo się usuwa. IMAO trudno przypadkowo usunąć.

  • 46. Data: 2021-10-15 18:20:03
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 15.10.2021 o 17:39, ALEX MR pisze:

    > Sam sprawdź czy łatwo się usuwa. IMAO trudno przypadkowo usunąć.

    Szajsungi np. majo blokadę elementów pulpitu. Jak nie odblokujesz to nic
    nie dodasz i nic nie usuniesz :]

    Inna sprawa to nakładki/daszboardy. Od chuja.

    https://play.google.com/store/apps/collection/cluste
    r?clp=ggERCg9zZW5pb3IgbGF1bmNoZXI%3D:S:ANO1ljJIW_Y&g
    sr=ChSCAREKD3NlbmlvciBsYXVuY2hlcg%3D%3D:S:ANO1ljLmoR
    8&hl=pl

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 47. Data: 2021-10-15 18:27:14
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-10-15 o 17:04, J.F pisze:

> [...]
    > ... kupowac inny model czy innego producenta ?

    > I jest to jakis argument, tylko czy to nie bedzie wada a nie zaleta.

    Zajrzyj na tą stronę. Dzisiaj przy okazji ją zobaczyłam.
    https://www.orange.pl/poradnik/smartfony-i-inne-urza
    dzenia/telefon-dla-seniora-ktory-model-wybrac/

    --
    animka

  • 48. Data: 2021-10-15 21:02:26
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-10-15 o 18:20, LordBluzg(R) pisze:
    > Szajsungi np. majo blokadę elementów pulpitu. Jak nie odblokujesz to nic
    > nie dodasz i nic nie usuniesz :]

    Można też blokadę wyłączyć, bo jest denerwująca.

    --
    animka

  • 49. Data: 2021-10-15 21:20:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 15 Oct 2021 18:27:14 +0200, Animka wrote:
> [...]
    > https://www.orange.pl/poradnik/smartfony-i-inne-urza
    dzenia/telefon-dla-seniora-ktory-model-wybrac/

    Zaczeli ladnie, ale ... to naprawde cos lepszego dla seniora,
    czy po prostu wciskaja cos, na czym najwiecej zarabiaja?

    J.

  • 50. Data: 2021-10-15 21:27:25
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 15.10.2021 o 21:02, Animka pisze:

    > Można też blokadę wyłączyć, bo jest denerwująca.

    Nie zrozumiałaś (jak zwykle) ja piszę o blokadzie kurwa, IKON na
    pulpicie a nie blokadzie telefonu :> Żeby nie można było ich ani usunąć
    ani poprzestawiać.

    Muszę sprawdzić jak pociągi kursujo w okolicy, chyba się rzucę jednak.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>