eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniatel na pogotowieRe: tel na pogotowie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: tel na pogotowie
    Date: Sat, 3 Mar 2012 14:13:16 +0000 (UTC)
    Organization: : : :
    Lines: 49
    Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
    References: <X...@l...net> <ji985u$qr3$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <jibu4q$rkp$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <jip5rc$kae$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <jir7ee$as6$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <jird8f$sv6$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <1tx7os66vgihg$.xz1vkft1s7ra.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 77-253-100-191.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1330783996 16845 77.253.100.191 (3 Mar 2012 14:13:16
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 3 Mar 2012 14:13:16 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.8.1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:235296
    [ ukryj nagłówki ]

    Pan J.F. napisał:

    >> Ale póki będzie istniał choć jeden telefon stacjonarny, to będzie
    >> to tylko specyfiką, a nie obowiązującą regułą.
    >
    > Tez nie, bo od czasow gdy wymyslelismy cos lepszego niz strowger
    > centrala jest inteligentna. I jak krecisz 9 ... 9 ... 9 ... 9 to
    > nie wiadomo co zrobi.

    Wiadomo. To, co zostało zaprogramowane.

    > Owszem, jest sens zeby po 999 szybko polaczyla z pogotowiem, za to
    > przy dluzszych numerach poczekala dluzej co zrobisz ... choc moglaby
    > i sprawdzac dotychczas wybrany numer czy ma alternatywy

    Nie ma sensu tworzyć numerów dłuższych niż trzycyfrowe, zaczynających
    się od "99" albo "11". Właśnie po to istnieją te "strefy", by można
    było analizować już tylko kolejną trzecią cyfrę, ignorować całą resztę
    i łączyc nie czekając na sygnał centrali.

    >>> To pokaż mi te starania... Może i się starają, ale bardzo,
    >>> bardzo kiepsko im to wychodzi. Aczkolwiek ostatnio coraz lepiej.
    >>
    >> Ujednolicili sposób wybierania numerów ze wszystkich telefonów.
    >> To już dużo. Widać, że jak się postarają, to czasem im coś wyjdzie.
    >> Ale kolejne pomysły, jak choćby wydłużanie numerów na kształt
    >> stonogi, to już nie takie fajne. Więc ostatnio coraz gorzej.
    >
    > No coz, nie zawsze "wazne ze sie staraja" dobrze sie konczy.
    > Juz widac ze numeracji pod komorki brakuje, ja klne ze dzwoniac
    > po 600 tys miescie musze krecic 9-cio cyfrowe numery ..

    Siarczystość przekleństw powinna zmaleć, jeśli uwzględnimy to, co
    wieloktrotnie było tu przypominane -- mamy w Polsce więcej komórek
    niż linii stacjonarnych. Nie kręcimy już "po półmilionowym mieście",
    tylko po kilkudziesięciomilonowym kraju". Po Pcimiu można by było
    kręcić cztero- a nawet trzycyfrowe numery. Ale nikt nie pomstował
    przy wprowadzeniu sześcio- czy siedmiocyfrowych, gdy było to związane
    z tym, że do Myślenic to już nie będzie międzymiastowa. Dziewięć cyfr,
    to w Polsce akurat. Próby dodania dziesiątej, to pomysły głupie,
    nieodpowiedzialne i niepotrzebne. Należy dusić je w zarodku.

    Jarek

    --
    Czekamy na sygnał. Z centrali!
    Czekamy, czekamy. Czekamy, czekamy.
    Wszyscy na jednej fali!
    Centrala nas ocali.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: