-
11. Data: 2017-11-28 20:06:43
Temat: Re: tel. 12 418 40 26 - infolinia morele.net, voIP upc nie wpuszcza na ten numer
Od: "gienek" <nielubie@spamu>
"brum"
> Czyli zglosiles uszkodzenie i czekales miesiac. No to faktycznie sporo
> zrobiles.
Ale co miałem więcej robić? Ja jestem twórcą tych systemów aby w nie
zaglądać, udoskonalać, badać problemy z nimi związany?
Widzę problem zgłaszam właścicielom sieci i czekam na wynik śledztwa.
Jak coś sam sobie skonstruowałem to sam w tym grzebię, a nie zgłaszam
sąsiadowi, żeby mi naprawiał.
-
12. Data: 2017-12-08 12:26:18
Temat: Re: Kolejny numer tel. 14 645 69 13 urząd gminy Żabno, voIP upc nie wpuszcza na ten numer
Od: "gienek" <nielubie@spamu>
"Ircys" news:acdf6225-f3bc-446c-ad7d-d16a8a0cd47e@googlegrou
ps.com
> Orange POTS --> "połączenie nie może być zrealizowane"
A jak zachowuje się orneczowski POTS gdy kręcimy numer:
tel. 14 645 69 13
Jest to jeden z telefonów do urzędu gminy Żabno
http://www.zabno.pl
Przy próbie dodzwonienia się na niego z voip upc dostaje się info zwrotne,
że nie ma takiego numeru.
Natomiast kręcąc z komórkowego zestawia z tym numerem połączenia bez
problemu.
-
13. Data: 2017-12-12 12:38:35
Temat: Re: tel. 12 418 40 26 - infolinia morele.net, voIP upc nie wpuszcza na ten numer
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Ircys" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:e952d8ef-8558-4ffd-b4fa-d9788743d696@go
oglegroups.com...
W dniu niedziela, 26 listopada 2017 14:08:05 UTC+1 użytkownik gienek
napisał:
>> > czyli zablokowali stacjonarki.
>
>> Jaki jest sensowny powód takie blokady? Jest tu jakaś logika
>> takiego
>> działania?
>> W czym stacjonarka w tym przypadku jest "gorsza" od komórki, że ta
>> pierwsza
>> wymaga zestawiania połączeń ekstra płatnych?
>Pytaj o to firmę, na której zlecenie właśnie tak to działa, a nie
>nas.
Logika jest przeciez bardzo prosta.
Stacjonarki TP/Orange daje sie obciazyc wyzsza oplata za 801.
Komorek sie nie daje, bo pewnie operatorzy dali skuteczny odpor.
A odmowic ich posiadaczom kontaktu juz nie mozna.
Tym niemniej klopoty VoIP sa znane, i nie tylko podwyzszonych taryf
dotycza.
Swoja droga - ze tyle lat po umozliwieniu przeniesienia numeru nadal
sa klopoty ?
Czy celowe dzialanie - przeniosl sie klient do VoIP, to teraz jego
problem.
J.