  • Data: 2023-07-20 15:26:37
    Temat: Re: technik elektronik
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 20/07/2023 06:59, Ghost wrote:

    > Software deveolper na ten przyklad, oczywiscie wszystko zalezy od eli.
    No nie wiem - Zarobki w UK w czasie covidu duzo urosły bo kazdy zmieniał
    prace a PL nie wydaje mi sie zeby przez kilka ostatnich lat był jakiś
    wikększy boom wśród developerów. Jednak najbardziej poszły płace w
    zawodach mniej wymagających.

    > Natomiast ostatnio wiele nam sie trafialo rekrutacji bylych expatow bo
    > przebitka (z uwzglednieniem kosztow zycia) zdecydowanie zmalala. Sporo
    Co prawda w UK jest spora inflacja ale w PL jest o wiele większa więc
    nie wiem skąd te wnioski. Oczywiście jakby porównać czasy dawniejsze,
    powiedzmy 10 lat temu to róznica była spora.

    > ludzi po szlenstwie covidowym utrzymalo mozliwosc pracy zdalnej z Polski.

    Jeśli UoP (Perm) to odpada bo z tego wynikają problemy dla firm
    (podatki, ubezpieczenie, składki emerytalne, potencjalne wypadki itp)

    Kontraktorzy mają pewnie więcej swobody ale tak czy inaczej jest nacisk
    na powrót do biur i nowi będą zatrudnieni lokalnie)

    c.