eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykle[tech] zbiornik płynu wyrównawczegoRe: [tech] zbiornik płynu wyrównawczego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "wsk125" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: [tech] zbiornik płynu wyrównawczego
    Date: Fri, 20 Aug 2010 21:58:20 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 41
    Message-ID: <i4mmor$ba4$1@news.onet.pl>
    References: <i4est3$huo$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 217.97.227.51
    X-Trace: news.onet.pl 1282334299 11588 217.97.227.51 (20 Aug 2010 19:58:19 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 20 Aug 2010 19:58:19 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-EsetScannerBuild: 7677
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:627990
    [ ukryj nagłówki ]

    po dzisiejszych zabawach z układem chłodzenia ;-)

    1. wężyki (dolot i odpowietrzenie) są przelotowe, dwukierunkowe - dla
    ścisłości: bez zaworow zwrotnych :-)

    a teraz najlepsze:

    dziś płukałem układ chłodzenia preparatem PRESTON (moto przegrzewało się we
    wrocławskich korkach). Spuściłem płyn z układu otworem przy pompie
    (najniższy punkt). Płynu w zbiorniczku nie ruszałem - jest przynitowany, a
    brak wężyka w dolnej części uniemożliwia spust płynu ze zbiorniczka.

    Tak więc w zbiorniczku został stary płyn w poziomie "max".

    Po spuszczeniu starego płynu i zalaniu PRESTONEM (plus uzupełnienie H2O)
    uruchomiłem silnik i po nagrzaniu aż do zalączenia wentylatora silniki
    wyłączyłem.

    I teraz najlepsze - płyn ze zbiorniczka wyrównawczego zniknął ?!?!?! Z
    pewnością został zassany do układu chłodzenia. Tylko jak??? Podciśnieniem???
    Wąż do zbiorniczka wychodzi z okolic korka wlewu do chłodnicy i wchodzi do
    zbiorniczka od góry, siegając prawie samego dnia. Zbiorniczek wyrównawczy
    jest położóny dużo niżej, niż korek chłodnicy... Uważam, że to mało
    prawdopodobne, aby w układzie chłodzenia wytworzyło się aż tak duże
    podciśnienie, które mogłoby zassać płyn spowrotem do układu chłodzenia....

    masakra... nie ogarniam tego :-)))

    już wolę rozrząd ustawiać ;-)

    pozdro!

    ---
    marcin
    Triump Trophy 900
    wroc





Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: