  • Data: 2011-04-23 12:59:10
    Temat: Re: [tech] Zagadka serwisowa
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ivam" napisał w wiadomości grup
    > Historia dluga, wiec daje dwie wersje, krotka i dluga.

    Zagadka rozwiazana. Rozrzad byl kilka razy sprawdzany, zawiozlem walki do
    pomiarow, wszystkie wartosci w polowie tych zalecanych przez ksiazke.
    Elektryka sprawdzona, wszystko ok.

    Zawinily gazniki. Nie wiem kiedy, nie wiem jak, ale wykrecila sie srubka od
    synchronizacji prawej i lewej pary gaznikow. Ledwo sie trzymala na dwoch
    zwojach gwintu. Dwie lewe przepustnice byly kompletnie zamkniete, a prawe
    byly podniesione na tyle mocno, ze lewe gary konkretnie zalewalo, mimo ze
    silnik pracowal.

    --
    pzdr:
    Ivam