-
Data: 2017-07-18 10:28:58
Temat: Re: tarcze + klocki do MX-5
Od: yabba <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2017-07-18 o 00:01, Pszemol pisze:
> LEPEK <g...@w...pl> wrote:
>> W dniu 17.07.2017 o 21:52, Pszemol pisze:
>>> LEPEK <g...@w...pl> wrote:
>>>> Witam,
>>>>
>>>> Jakiej firmy (+ ew. jakiej linii, jaki model) polecacie klocki i tarcze
>>>> hamulcowe do Mazdy MX-5?
>>>> Jazda zupełnie cywilna, bez żadnych torów itp.
>>>> Oczekuję, że będą po prostu porządne - nie zużyją się po 5000 km, nie
>>>> będą piszczeć, tarcze nie pogną się po wjeździe w kałuże, wszystko
>>>> będzie trzymało wymiary itp.
>>>>
>>> Jeśli tak, to nie kombinuj tylko kup takie jakie zaleca producent do
>>> Twojego auta.
>>>
>>> Co zaleca Mazda? Klocki pewnie standard, czyli semi-metalic? Tarcze
>>> wentylowane ale nie slotted ani nie crossdrilled bo te zdrapują pięknie
>>> klocki, w porównaniu z gładkimi tarczami, skracając wydatnie ich życie, z
>>> czego dużo ludzi nie zdaje sobie sprawy kupując "lepsze" tarcze.
>>
>> Widzę, że niezbyt zrozumiałeś pytanie (co mnie akurat nie zdziwiło).
>
> Po co wysilasz sie na niegrzeczność?
>
>> Uściślę więc specjalnie dla ciebie: nie chodzi mi o typ, specjalną
>> wersję, wariant modyfikowany, tarcze nawiercane ani nacinane, klocki
>> sportowe itd. Nie. Chodzi mi o firmę / model, który warto użyć jako
>> zamiennik oryginału. Tak po prostu.
>
> Bierz najtańsze! :-)
>
>> Dostępne w Polsce do modelu
>> europejskiego. Wiem, że można na ciebie liczyć w _każdym_ temacie, więc
>> spodziewam się konkretnych odpowiedzi.
>
> Nie w kazdym, o owiewkach przecież nic nie napisałem :-P
>
> Ale skoro tak...
>
> Proszę bardzo zatem: firma/marka nie ma znaczenia jeśli bierzesz
> niemodyfikowane semi-metalic. Standardowe robione sa pod specs producenta,
> bez udziwniania. Beż jakieś z dłuższą gwarancja może i żeby były tanie :-)
> Pojeździsz tyle co na drogich, o ile dobrze wszystko wyczyścisz i poprawnie
> założysz. Ja układam je w kolejnosci po cenie i biorę drugie-trzecie (czyli
> nie najtańsze) :-)
>
Jakość materiałów i wykonania części zamiennych jest bardzo różna.
Ponieważ nie ma możliwości zweryfikowania wytrzymałości części w
momencie zakupu, to pozostaje kierowanie się marką producenta.
Tarcze zrobione ze słabego materiału mogą skrzywić się po pierwszym
mocniejszym hamowaniu. Dodatkowe koszty zakupu następnych, koszt wymiany
i stracony czas.
yabba
Następne wpisy z tego wątku
- 18.07.17 14:03 Pszemol
- 18.07.17 16:18 yabba
- 18.07.17 16:47 Pszemol
- 18.07.17 17:02 yabba
- 18.07.17 17:02 Pszemol
- 18.07.17 20:00 Budzik
- 18.07.17 20:12 Pszemol
- 18.07.17 20:28 LEPEK
- 18.07.17 21:00 re
- 18.07.17 21:25 PiteR
- 19.07.17 06:00 Budzik
- 19.07.17 06:00 Budzik
- 19.07.17 09:23 Pszemol
- 19.07.17 19:00 Budzik
- 19.07.17 19:11 re
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=