eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodytarcze + klocki do MX-5Re: tarcze + klocki do MX-5
  • Data: 2017-07-18 10:28:58
    Temat: Re: tarcze + klocki do MX-5
    Od: yabba <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2017-07-18 o 00:01, Pszemol pisze:
    > LEPEK <g...@w...pl> wrote:
    >> W dniu 17.07.2017 o 21:52, Pszemol pisze:
    >>> LEPEK <g...@w...pl> wrote:
    >>>> Witam,
    >>>>
    >>>> Jakiej firmy (+ ew. jakiej linii, jaki model) polecacie klocki i tarcze
    >>>> hamulcowe do Mazdy MX-5?
    >>>> Jazda zupełnie cywilna, bez żadnych torów itp.
    >>>> Oczekuję, że będą po prostu porządne - nie zużyją się po 5000 km, nie
    >>>> będą piszczeć, tarcze nie pogną się po wjeździe w kałuże, wszystko
    >>>> będzie trzymało wymiary itp.
    >>>>
    >>> Jeśli tak, to nie kombinuj tylko kup takie jakie zaleca producent do
    >>> Twojego auta.
    >>>
    >>> Co zaleca Mazda? Klocki pewnie standard, czyli semi-metalic? Tarcze
    >>> wentylowane ale nie slotted ani nie crossdrilled bo te zdrapują pięknie
    >>> klocki, w porównaniu z gładkimi tarczami, skracając wydatnie ich życie, z
    >>> czego dużo ludzi nie zdaje sobie sprawy kupując "lepsze" tarcze.
    >>
    >> Widzę, że niezbyt zrozumiałeś pytanie (co mnie akurat nie zdziwiło).
    >
    > Po co wysilasz sie na niegrzeczność?
    >
    >> Uściślę więc specjalnie dla ciebie: nie chodzi mi o typ, specjalną
    >> wersję, wariant modyfikowany, tarcze nawiercane ani nacinane, klocki
    >> sportowe itd. Nie. Chodzi mi o firmę / model, który warto użyć jako
    >> zamiennik oryginału. Tak po prostu.
    >
    > Bierz najtańsze! :-)
    >
    >> Dostępne w Polsce do modelu
    >> europejskiego. Wiem, że można na ciebie liczyć w _każdym_ temacie, więc
    >> spodziewam się konkretnych odpowiedzi.
    >
    > Nie w kazdym, o owiewkach przecież nic nie napisałem :-P
    >
    > Ale skoro tak...
    >
    > Proszę bardzo zatem: firma/marka nie ma znaczenia jeśli bierzesz
    > niemodyfikowane semi-metalic. Standardowe robione sa pod specs producenta,
    > bez udziwniania. Beż jakieś z dłuższą gwarancja może i żeby były tanie :-)
    > Pojeździsz tyle co na drogich, o ile dobrze wszystko wyczyścisz i poprawnie
    > założysz. Ja układam je w kolejnosci po cenie i biorę drugie-trzecie (czyli
    > nie najtańsze) :-)
    >

    Jakość materiałów i wykonania części zamiennych jest bardzo różna.
    Ponieważ nie ma możliwości zweryfikowania wytrzymałości części w
    momencie zakupu, to pozostaje kierowanie się marką producenta.
    Tarcze zrobione ze słabego materiału mogą skrzywić się po pierwszym
    mocniejszym hamowaniu. Dodatkowe koszty zakupu następnych, koszt wymiany
    i stracony czas.


    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: