  • 1. Data: 2010-04-20 19:01:20
    Temat: tapicer -wawa
    Od: zifratom k <z...@g...com>

    Witam!

    Ma ktoś z Was namiary na ludka z warszawy/okolic mogącego odnowić moją
    kanape w GSX'fe.No i ile takie coś może kosztować??

    pozdr

    Tom413

  • 2. Data: 2010-04-20 19:54:21
    Temat: Re: tapicer -wawa
    Od: Magic <m...@w...pl>

    zifratom k pisze:
    > Witam!
    >
    > Ma ktoś z Was namiary na ludka z warszawy/okolic mogącego odnowić moją
    > kanape w GSX'fe.No i ile takie coś może kosztować??

    Nie w Wawie ale prawie - Grodzisk Maz., 691 508 930, Andrzej Grodzicki.
    Jak odszukasz posty kolegi Songoku to możesz mieć nawet z transportem.
    Robiłem u niego kanapę do Bzyczka, jest spoko. OIDP ok 200 zł z nowym
    poszyciem i wypełnieniem.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 3. Data: 2010-04-21 06:16:46
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    >Ma ktoś z Was namiary na ludka z warszawy/okolic mogącego odnowić moją
    >kanape w GSX'fe.No i ile takie coś może kosztować??

    Werson z Iwicznej tylko że gość drogi jest. Nie mniej niż 5 stówek :(

    grzech
    vl800

  • 4. Data: 2010-04-24 10:45:11
    Od: "Chris45" <c...@o...pl>

    Użytkownik "zifratom k" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
[...]

    ==================
    Zadzwoń i powiedz co cię boli ;o)
    W-wa Żoliborz 503 641 027

    Pozdrawiam!

    --
    -=Chris45=-
    c...@o...pl

  • 5. Data: 2011-11-17 23:44:25
    Od: chris45 <ch45@_NOSPAM_op.pl>

    zifratom k napisal

> [...]

    > Ma ktoś z Was namiary na ludka z warszawy/okolic mogącego odnowić moją
    > kanape w GSX'fe.No i ile takie coś może kosztować??

    ========================
    W-wa Bielany 503641027 Chris ...

  • 6. Data: 2011-11-19 15:45:03
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    796666869, Eryk, Radom, znajdz na fb Eryk Fiuk ma dużo swoich prac na
    wysokim poziomie,

    pozdr.

  • 7. Data: 2011-11-21 11:54:20
    Od: "Chris45" <c...@o...pl>

    Użytkownik "maverik" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > 796666869, Eryk, Radom, znajdz na fb Eryk Fiuk ma dużo swoich prac na
    > wysokim poziomie,
    >
    > pozdr.
    Faktycznie masz rację - facet robi naprawdę ładne rzeczy - szacunek! ;o))
    Ja też mam swoją dzuplę na FB i też trochę dziergam, a mieszkam na Starych
    Bielanach,
    niedaleko Wolumenu! ;o))
    http://www.facebook.com/media/set/?set=a.19810504026
    2513.47713.100001890563244&type=3