  • 1. Data: 2010-05-13 09:40:36
    Temat: taniej do Iridium
    Od: "FanNokia" <f...@p...onet.pl>

    WITAM
    Szukam tańszej (niż około 10 zł/minutę) możliwości wykonywania połączeń do sieci
    Iridium (+8816).
    Wszystko co do tej pory znalazłem oscylowało w kwocie w/w.

    Znalazłem informację, że http://www.intertelekarta.pl/ jest okej.
    ...może i jest okej, ale ich strona nie działa ;-(

    PZDR
    FanNokia

  • 2. Data: 2010-05-14 15:03:54
    Temat: Re: taniej do Iridium
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik FanNokia napisał:
> [...]
    >
    > Znalazłem informację, że http://www.intertelekarta.pl/ jest okej.
    > ...może i jest okej, ale ich strona nie działa ;-(

    Skąd chcesz dzwonić?

    Z &tp we wszystkich planach kosztuje 7,63 PLN/min (taktowanie i
    ewentualna opłata za nawiązanie połączenia 0,20 PLN zależą od planu
    taryfowego).

    http://www.tp.pl/b/binaries/PL/358191/CUT_1_listopad
    a_2009_r_n_366787781.pdf

    Prawdopodobnie działa to także w Pomarańczu (tzn. 7,63/min z taktowaniem
    minutowym i dopłatą za połączenie krajowe) - ja dodzwoniłem się z POPa
    do Thurayi :-)

    Przemek