  • 1. Data: 2009-07-01 17:24:04
    Temat: tania sensacja, tvn24 - poziom SE i gazety na F@#$ i inne 'ambitne' produkcje...
    Od: "R" <n...@w...pl>

    już dawno przestałem traktować tą stację poważnie, ale dziś to już
    przegięli, pokazywali zalane Trójmiasto i oczywiście reporter mało, co nie
    wmówił swojemu rozmówcy, że będą karali właścicieli aut, którzy niewłaściwie
    pozostawili swoje samochody w czasie ulewy, oczywiście rozmówca (burmistrz
    czy jakiś inny włodarz) zaprzeczył, ale pogoń za tanią sensacją,
    wyszukiwanie sensacji w miejscach gdzie rozgrywa się ludzki dramat i pogoń
    za widzem, to już nie jest dziennikarstwo tylko żerowanie na cudzym
    nieszczęściu, a "dziennikarze" zachowują się jak hieny i pijawki - brak
    elementarnych zasad poczucia taktu i dobrych manier.

    chyba nie jestem wymagającym widzem, ale jak widzę takie pasożytnictwo
    medialne i poziom programów rozrywkowych mierzonych miarą Opola, gdzie z
    pseudo aktorów robiąpajaców, to po raz kolejny mam czyste sumienie, że nie
    płacę abonamentu i popieram decyzję, że 'publicznej tv' rząd nie zapewnił
    minimum finansowania bo moim zdaniem nie przekłada się to w żadnym stopniu
    na górnolotne określenie 'misyjności' tvp, a za pornografię jakim było to
    coś w Opolu to się powinno karać, że nie było puszczane po 22-giej.

    pozdro. r.

  • 2. Data: 2009-07-01 18:20:49
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    *R* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
> [...]
    > nieszczęściu, a "dziennikarze" zachowują się jak hieny i pijawki - brak
    > elementarnych zasad poczucia taktu i dobrych manier.

    Przepraszam wszystkich za zacytowanie - bzdury jednak trzeba piętnować -
    też miałem okazję oglądać ten wywiad i reporter zupełnie normalnie
    zapytał a prezydent zupełnie normalnie odpowiedział - gdyby to było
    szukanie sensacji to zarówno zadane pytanie brzmiało by inaczej i na
    pewno na tym jednym by się nie skończyło.
    Żadnej sensacji się tam doszukać nie dało.

    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 3. Data: 2009-07-01 19:54:29
    Od: Mark <...@o...pl>

    Dnia Wed, 1 Jul 2009 19:24:04 +0200, R napisał(a):

    > chyba nie jestem wymagającym widzem

    Ja bym raczej powiedzial, ze nie jestes inteligentnym widzem.
    I to delikatnie mowiac, bo do wiedzy do czego sluzy pilot do tv naprawde nie
    trzeba duzo wiedzy

    --
    Mark

  • 4. Data: 2009-07-01 20:00:17
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    news.neostrada.pl
    *R* napisał(-a):

    > już dawno przestałem traktować tą stację poważnie, ale dziś to już
    > przegięli,

    Ale przecież masz wybór. Jest Polsat News, jest TVP3. Nie musisz oglądać
    TVN24 i nakręcać się jak to oni źle w/g Ciebie wykonują swoje rzemiosło.
    BTW, po co ich _jeszcze_ ogladasz jak już ich od dawna nie traktujesz
    poważnie?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 5. Data: 2009-07-03 08:57:51
    Od: Mr.FX <m...@w...pl>

    > już dawno przestałem traktować t? stację poważnie, ale dzi? to już przegięli,
    [...]

    Dopiero dziś? ;-) Ja od dawna nie jestem w stanie tego ogladać,
    a przede wszystkim słuchać, dłużej niż przez 5 minut.
    Kreują się na wzór na polskim rynku - a ja napiszę do innych stacji
    "nie idźcie tą drogą" ;-) sztucznego nakręcania sensacji, emocji,
    napięcia, słowotoku, symulowania niemal orgazmu przez reporterów
    z powodu jakiegoś pojedyńczego wypadku drogowego w Pcimiu Dolnym,
    kompletnego braku przyzwoitości (relacja ze śmierci Papieża,
    czy np. wywiad z matką dziecka, co przed chwilą zginęło
    w pożarze - "jak się Pani czuje?" itp.) Przyznam, że jest też trochę
    publicystyki na niezłym poziomie, ale nie więcej niż 5% ramówki.
    Szkoda.

    --
    Mr.FX [ myryfykysy ]