  • 31. Data: 2010-03-06 12:13:56
    Temat: Re: tani zasilacz
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    Mariusz Kruk pisze:
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Dawid"
    >
    > Nie. U oznacza spadek napięcia :-)

    > We wzorze wprawdzie jest oczywista pomyłka (którą przeoczyłem na
    > początku, przyznaję), ale nie ma ona znaczenia dla istoty problemu.

    I tu się zgadzam z Tobą i popieram.
    Pozdrawiam

  • 32. Data: 2010-03-06 14:37:56
    Od: Wiesław <n...@u...onet.pl>

    Dnia 06-03-2010 o 10:14 Dawid napisał na pl.comp.pecet:

    > Ps. Jeżeli w ten sposób musisz się dowartościowywać,
    > to żal mi twojej osoby.

    Dzięki, ale nie potrzebuję współczucia :)
    Dziwi mnie natomiast, że nie podoba się Tobie sposób dyskusji,
    który sam zaproponowałeś - czyli, 100% ataku, zero "merytoryki".
    Bo jak niby można odnieść się do Twoich głównych argumentów typu
    "ale bzdury piszesz"?

    --
    Wiesław
    Opera Mail

  • 33. Data: 2010-03-06 18:45:35
    Od: "maX" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Leszek K." <l...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Co do molex-a na płycie to się nie wypowiadam bo nie mam
    > pojęcia po co on na twojej płycie jest zamontowany. Może to poprawienie
    > zasilania PCI-Ex? Nie wiem. Nie napisałeś co to za płyta więc i trudno
    > zgadywać.

    Coś kiedyś czytałem o takich płytach, ale wystarczy w googla wpisac:
    mainboard molex
    i już wiemy że stosowano to m.in. na Evga 680i. Było to taka namiastka
    PCI-Express 2.0 (wtedy jeszcze nie było PCI-E 2.0).
    Niektóre najnowsze płyty ze SLIx4 mają aż 2 molexy.

  • 34. Data: 2010-03-06 18:45:47
    Od: "maX" <a...@w...pl>

    Użytkownik "MarcinCz" <t...@g...pl_wytnij_to> napisał w wiadomości

    > Żadnego. Wtyczka 20 pin będzie pasować do płyt z 24 pinowym gniazdem bez
    > żadnych przejściówek.

    Tak samo można podłączac zasilacze 24+4 do nowych płyt posiadających gniazda
    zasilania 24+8. 4-kę można włożyc do 8-ki bez żadnych przejściówek.

  • 35. Data: 2010-03-09 23:49:56
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 5.3.2010, Leszek K. napisał(a):

    > Co do molex-a na płycie to się nie wypowiadam bo nie mam
    > pojęcia po co on na twojej płycie jest zamontowany. Może to poprawienie
    > zasilania PCI-Ex?

    Najprawdopodobniej tak. We wszystkich płytach z jakimi się spotkałem
    i miały molexa do tego właśnie służył - nie oznacza to, że tak musi być
    zawsze.
    To gniazdo miała np. moja poprzednia płyta MSI MS-7246, 975X Platinum
    PowerUp Ed. - właśnie sobie przypomniałem, że czas ją sprzedać. ;D

    http://eu.msi.com/index.php?func=proddesc&maincat_no
    =1&prod_no=267
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://www.pajacyk.pl/

  • 36. Data: 2010-03-10 00:11:21
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 5.3.2010, Santana napisał(a):

    > Jakie w takim razie proponujesz rozwiązanie jeśli zasilacz ma 20 a płyta 24
    > styki? Oczywiście oprócz wymiany zasilacza lub płyty :)

    Najprostsze - wetknięcie wtyku w gniazdo. ;D
    To samo odwrotnie - jeśli MB ma gniazdo 20pin a wtyczka jest 24pin (i nie
    da się odłączyć dodatkowych pinów - zdarza się, choć rzadko) to po prostu
    się ją wpina tak by kawałek wtyku wystawał poza gniazdo. Tylko raz
    spotkałem się, że gniazdo miało z boku jakiś element, który to
    uniemożliwiał.

    > P.S. Twierdzisz że firma Thermaltake świadomie szkodzi dokładając
    > przejściówke w komplecie z zasilaczem?

    Sprawdzałeś co producent o niej pisze w instrukcji?
    IMO ta przejściówka jest na wypadek jakbyś trafił płytę, o której
    wspominam wyżej.

    Podsumowując - jeśli nie jest to absolutnie konieczne przejściówki nie
    stosuje się.
    --
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://giveawayoftheday.com/