  • 1. Data: 2010-03-03 08:57:26
    Temat: tani zasilacz
    Od: robot <"robot[adres-falszywy]"@onet.pl>

    Poszukuje taniego, najlepiej w okolicach 50pln zasilacza
    do zestawu: q8200 niepodkręcany, plyta micro atx 24pin na G31
    bez dodatkowej grafiki i z jednym 40GB HDD.

    *NIE MUSI BYĆ CICHY*

    No i znajduje na ceneo jakieś tego typu wynalazki ale za dużo
    mi to nie mowi:

    Gembird CCC-PSU9B

    Take Me PFC 350

    Mode Com Feel 350

    Powertec MS 250-SF

    Akyga LPK2-25

    Sweex 300 Wat Fan

    Tracer Highlander 350W

    Czy któryś z nich w ogóle nadaje sie jako zasilacz?

    A może coś takiego: Super Delta DPS-350PB-2C rok gwarancji

    http://www.allegro.pl/item933289986_super_delta_dps_
    350pb_2c_rok_gwarancji.html

    Co wybrać z najtańszych zasilaczy?

    ps. w archiwum z ostatniego roku nie znalazłem odpowiedzi.

    --
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-03-03 09:02:45
    Temat: Re: tani zasilacz
    Od: MarcinCz <t...@g...pl_wytnij_to>

    Dnia Wed, 03 Mar 2010 09:57:26 +0100, robot napisał(a):

    > A może coś takiego: Super Delta DPS-350PB-2C rok gwarancji
    >
    > http://www.allegro.pl/item933289986_super_delta_dps_
    350pb_2c_rok_gwarancji.html

    > Co wybrać z najtańszych zasilaczy?

    taki albo coś z tych:
    http://www.allegro.pl/listing/search.php?category=15
    830&order=p&string=fortron

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2010-03-03 09:15:14
    Od: MarcinCz <t...@g...pl_wytnij_to>

    Dnia Wed, 3 Mar 2010 10:02:45 +0100, MarcinCz napisał(a):

    P.S.
    Zdajesz sobie sprawę, że zasilacz to jedyna rzecz na jakiej nie powinieneś
    oszczędzać?

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2010-03-03 09:55:02
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba MarcinCz napisała na pl.comp.pecet:

    http://www.allegro.pl/item933289986_super_delta_dps_
    350pb_2c_rok_gwarancji.html

    > taki albo coś z tych:

    http://www.allegro.pl/listing/search.php?category=15
    830&order=p&string=fortron

    Deltę mam u siebie na innym kompie (ten sam model chyba nawet), działa
    już kilka lat bez problemu. Kiedyś podłączyłem go też do mojego kompa,
    którego Tracer 300W nie potrafił odpalić ;] Polecam.

    Marcin Kocur

  • 5. Data: 2010-03-03 09:57:26
    Od: robot <"robot[adres-falszywy]"@onet.pl>

    MarcinCz pisze:

    > P.S.
    > Zdajesz sobie sprawę, że zasilacz to jedyna rzecz na jakiej nie powinieneś
    > oszczędzać?

    Nie, ale dzięki za odpowiedź

    --
    pozdrawiam

  • 6. Data: 2010-03-03 11:12:11
    Od: robot <"robot[adres-falszywy]"@onet.pl>

    Marcin Kocur pisze:

    > Deltę mam u siebie na innym kompie (ten sam model chyba nawet), działa
    > już kilka lat bez problemu. Kiedyś podłączyłem go też do mojego kompa,
    > którego Tracer 300W nie potrafił odpalić ;] Polecam.

    Ech kurna, wziąłbym tą deltę ale zauważyłem, że ona ma złącze 20 + 4pin
    a ja na płycie mam 24 + 4. Czy da się to jakoś podłączyć?

    --
    pozdrawiam

  • 7. Data: 2010-03-03 11:17:35
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "robot" <"robot[adres-falszywy]"@onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ech kurna, wziąłbym tą deltę ale zauważyłem, że ona ma złącze 20 + 4pin
    > a ja na płycie mam 24 + 4. Czy da się to jakoś podłączyć?

    Da sie:
    http://allegro.pl/item933065021_aab_c2_kabel_z_atx_2
    4_pin_do_atx_20_pin_v2_0_psu.html

  • 8. Data: 2010-03-03 11:29:47
    Od: MarcinCz <t...@g...pl_wytnij_to>

    Dnia Wed, 3 Mar 2010 12:17:35 +0100, Santana napisał(a):

    > Da sie:
    > http://allegro.pl/item933065021_aab_c2_kabel_z_atx_2
    4_pin_do_atx_20_pin_v2_0_psu.html

    Ale on ma odwrotny problem -> 20 pin w zasilaczu a 24 na płycie, który tak
    naprawdę nie jest problemem bo można ją bez problemu podłączyć. Sprawdź w
    instrukcji płyty które piny powinny zostać wolne (prawdopodobnie zaczep
    będzie pasował tylko w jednej pozycji).
    --
    Marcin

  • 9. Data: 2010-03-03 11:34:42
    Od: robot <"robot[adres-falszywy]"@onet.pl>

    MarcinCz pisze:

> [...]
    > naprawdę nie jest problemem bo można ją bez problemu podłączyć. Sprawdź w
    > instrukcji płyty które piny powinny zostać wolne (prawdopodobnie zaczep

    Dzięki

    --
    pozdrawiam

  • 10. Data: 2010-03-03 12:46:46
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "MarcinCz" <t...@g...pl_wytnij_to> napisał w wiadomości

> [...]
    > naprawdę nie jest problemem bo można ją bez problemu podłączyć. Sprawdź w
    > instrukcji płyty które piny powinny zostać wolne (prawdopodobnie zaczep

    Odwrotne przejściówki też są. Mam taką w szufladzie :)