  • 11. Data: 2010-09-02 14:40:24
    Temat: Re: tani terenowy - diesel - z reduktorem
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-09-01 23:40, friday wrote:
    > Witam. Poszukuje samochodu - stosunkowo taniego w nabyciu 10.000-15.000.
    > Chcialbym aby byl stosunkowo niezawodny i pozwalal na wyjazdy z gory i
    > lokalne wycieczki. Zastanawialem sie nad Lada Niva. Koniecznie cos
    > malego porownywalnego. Moze ktos mialby jakis pomysl - dzieki i pozdrawiam

    Terrano 2.7 TD, cierpliwie wyszukac rokujacy egzemplarz do 10k,
    pozostale 5k wylozyc na doprowadzenie go do porzadku (m in zawieszenie).
    Pozniej tylko jezdzic i cieszyc sie.

  • 12. Data: 2010-09-02 17:10:25
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Adampio" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ooo, to za tyle można kupić jeżdżące Terrano??

    Można. Z podziurawioną jak rzeszoto ramą.

    Jurand.

  • 13. Data: 2010-09-02 17:35:33
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-09-01 14:53, Adampio wrote:

    > Ooo, to za tyle można kupić jeżdżące Terrano??
    >
    > Ostatnio UAZ-a kupiłem za 7kzl.

    Twoj problem

  • 14. Data: 2010-09-02 17:36:34
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-09-02 17:10, Jurand wrote:

    > Użytkownik "Adampio" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Można. Z podziurawioną jak rzeszoto ramą.

    Chcialoby sie zapytac ile terrano do 10k widziales ostatnio? Ale to nie
    ma sensu.

  • 15. Data: 2010-09-02 19:42:32
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "friday" <f...@o...com> napisał w wiadomości

    > Witam. Poszukuje samochodu - stosunkowo taniego w nabyciu 10.000-15.000.
    > Chcialbym aby byl stosunkowo niezawodny i pozwalal na wyjazdy z gory i lokalne
    > wycieczki.

    Za te pieniadze masz do dyspozycji auta z poczatku lat 90-tych.
    Nie kupuj pojazdow niszowych w rodzaju Tropera, Ferozy, Montereya
    czy innego Sportage..Skoro sie nie znasz - nie kupuj samodzielnie
    auta terenowego, bo bedziesz gorzko zalowal.
    Najlepszym autem dla Ciebie bedzie Vitara.
    Polecam np. forum na www.rajdy4x4.pl
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 16. Data: 2010-09-02 20:05:28
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "mleko" <m...@m...ml> napisał w wiadomości

    > Chcialoby sie zapytac ile terrano do 10k widziales ostatnio? Ale to nie ma
    > sensu.

    Ogólnie większość Terrano, jakie oglądałem, miało poważną korozję ramy -
    mówimy tutaj o autach minimum 12-14 letnich, bo nowszego za te pieniądze nie
    kupisz. Sensowne Terrano diesel (niedawno pomagałem takie koledze znaleźć)
    to w wersji krótkiej wydatek minimum 20 tysięcy, jeśli ma się toto nadawać
    do dłuższej bezproblemowej eksploatacji. I szczerze mówiąc zamiast Terrano
    wolałbym kupić Pajero 2.5 TD. Niestety Pajero też ma problemy z korozją
    ramy, ale moim zdaniem lepiej się prowadzi po asfalcie, niż Terrano.

    Natomiast nie wiem czemu nazwałeś "niszowymi" auta typu Isuzu Trooper.
    Doskonała dostępność części, bardzo trwałe przeniesienia napędu i kupić toto
    można w fajnym stanie naprawdę za grosze.

    Jurand.

  • 17. Data: 2010-09-02 23:26:28
    Od: "friday" <f...@o...com>

    chyba sobie klepne nive ;-)) jak slowo daje ;-)

    f.

  • 18. Data: 2010-09-03 06:53:25
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2010-09-02 20:05, Jurand pisze:
    > Natomiast nie wiem czemu nazwałeś "niszowymi" auta typu Isuzu Trooper.
    > Doskonała dostępność części, bardzo trwałe przeniesienia napędu i kupić
    > toto można w fajnym stanie naprawdę za grosze.

    Potwierdzam.
    Kupilem troopera bo byl "we wlasciwym miejscu we wlasciwym czasie i za
    grosze". Chcialem go kupic "na chwile". Chwila ta trwa juz 3 lub 4 rok.
    Auto ma przejechane 360 tys km. silnik 2,6 benzyna, zalozylem gaz
    (zuzycie gazu... uwaga... 13 do 14 litrow/100km!). Predkosc przelotowa
    100-110kmh, wyprzedzanie bez stresu. Czesci dostepne.
    Fajne autko, nie zaluje.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl